איזה טושיבה עדיפה-A3500 או C3500 ?

  • פותח הנושא פותח הנושא alfus73
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

alfus73

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
0
שלום.
אני סגור על טושיבה 37 אינטש LCD.
מתלבט בין הדגמים שציינתי בכותרת.
אני רואה הרבה כדורגל, מעוניין גם לחבר את המחשב למסך ומנוי ל-Yes.
מה עדיף ?
תודה רבה מראש
 

סדרת ה-C מעט משוכללת יותר בהשוואה ל-A
ל-C רמקולים טובים יותר, יש את פונקצית REGZA LINK ובעלת תמיכה ב- Native Scan
 
סליחה על הבורות....
מה זה regza link ומה זה Native Scan?
 
Regza Link מאפשר לשלוט על מכשירים אחרים דרך חיבור HDMI.

Native Scan פירושו תמיכה בכל מיני פורמטי וידאו בתדר הטבעי שלהם כדוגמאת 1080P/24.

ממה שידוע לי, ההפרשים בין שתי הסדרות הם בסדר גודל של מספר מאות שקלים, לדעתי שווה לשלם את ההפרש (גם הגימור ב-C אמור להיות טוב יותר).
 

לא יודע לגבי ה-A אבל את ה-C בדקתי והיא תומכת דרך חיבור VGA
 
אבל אם יש לי חיבור DVI.אפשרי?
 

אפשר לחבר דרך DVI בעזרת כבל DVI ל-HDMI, אבל אם היא תומכת ב-NR רק דרך VGA אז התמונה שתקבל דרכו תהיה חדה וברורה יותר ומותאם בדיוק לרזולוציה שמוציא המחשב.
 
מצטער.
לא כ"כ הבנתי.
רכשתי, בהתאם להמלצתך את ה- C3500.
במחשב, יש לי חיבור VGA גם אפשרות לחבר באמצעות DVI. הרזולוציה היא 1440*900.
איך עדיף לחבר את המחשב ל- TV? אם איזה כבל?.
וכשאני מחבר, באיזה מצב ה- TV צריכה להיות: Pc, 14:9, HDMI' או live1?????
 
חבר באמצעות כבל VGA, הרזולוציה שהמחשב מזהה צריכה להיות 1366X768
זה מצב PC
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור