איזה גודל מסך מומלץ למרחק של 2.2 מטר

  • פותח הנושא פותח הנושא ydyehuda
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ydyehuda

חבר אתר
הודעות
10
מעורבות
0
נקודות
1
שלום,

מחפש מסך LED למרחק של 2.2 מטר.

איזה גודל מומלץ?מה טווח הגדלים המומלץ למרחק זה עבור סרטים, טלויזיה רגילה ומשחקי XBOX.

פעם אמר לי חבר שהתמונה חייבת להיות מלוא העיין ולכן מסך גדול מדי זה מונח שלא קיים, האם מסכימים.

בתודה, יהודה

נ.ב. בשלב הבא אחטט בנתונים ובחנויות ונעבור לדגמים :)
 

נראה לי סביב 37"-42", אבל אתה חייב לבדוק את מידת ההתאמה עבורך בחנות (לעמוד מאותו המרחק מול כמה גדלי מסכים שונים).
 
לי כרגע יש לד של LG 47 במרחק של 2 מטר ורואים מצויין ובמיוחד למשחקים לסוני או לאקסבוקס וגם לסרטים .
אני שמתי אותה על הקיר ככה שהיא מנוצלת מאוד .
 
גם יכול להתאים, יש כאן עניין של העדפה אישית, כך שכל אחד צריך לבדוק עבור עצמו.
 

נכון מאוד זה הכל עניין של העדפה אישית . גם המחירים היום של לד 39 אינץ עד 47 אינץ מאוד זולים . שיהיה בהצלחה בבחירה !!!
 
תודה,

לא יודע אם אשים על הקיר כי בחדר ספה בצורת "ר" ולכן יש צורך בזוית קלה כשיושבים על כל הספה (קצה לקצה).

נראה לי שאלך על 42-47 כמומלץ.

אבדוק את העידן+ שלי על המסך של חמי וחמותי (LG) במרחק הזה ונחליט סופית.

תודה!!

יהודה
 
יהודה אחי קח גודל איזה שאתה רוצה ובאמת אין דבר כזה גדול מדי זה הכול תלוי הסלון שלך ועצה שלי כך את הכי גדול שאתה יכול להרשות ובנוסף אל תלך על הTV שהם 4K או על תלת מימד כי הם לא שוות כרגע שקל!!! הם עדיין לא בשלות בכלל!!! אולי עוד איזה 5 שנים פחות או יותר. קיצר העיקר על תקח גודל פחות מ42 כי מתחת לזה זה ממש קטן.

נ.ב
וגם אל תחשוב על הסמארט כי בשביל זה אתה מוסיף על הTV הרבה כסף כשאתה יכול להזמין מאיביי אנדואיד סטרימר ב250ש"ח שיהפוך לך את הTV לסמארט בשניה ובכלום כסף אז עדיף שתשקיע על TV בלי ואז תזמין מאיביי.
ועצה שלי אל תקשיב לאף אחד לגבי המרחק אני לא הקשבתי ואני לא מתחרט לשניה וגם חבר שלי זה הכול עיניין של טעם וכסף, פשוט כמו שאמרתי מתחת ל42 זה כבר באמת קטן אז קח כמה שיותר גדול ואיכותי שאתה יכול להרשות לעצמך(-:
ופשוט תשב ותחפש ביקורות על דגם מסויים אבל לא מהארץ!!!!
אני יכול להמליץ לך על דגם של סמסונג שיש אותה מגודל 32 ועד 50 לי יש את ה40 ורואים ושומעים בא מצויין ועלתה לי 2000ש"ח הדגם הוא F5000.


שמחתי לעזור ובכיף,
איתי טכנאי אלקטרוניקה ומערכות תקשורת.:מנצח:
 

תודה איתי,

אהבתי את הנחרצות, מקבל.

תן לי דוגמא לסטרימר אנדרואיד שמתאים לארץ.

תודה, יהודה
 
איזה מכנס לקנות ?
קצרים או ארוכים ?
אה ! קצר לקיץ. ולחורף ארוכים.
ואם יש לי ארוע בקיץ , אפשר גם קצר ?
לא יפה , אז אקנה ארוכים .
אבל יהיה לי חם עם ארוך.

הסתבכתי ! יש המלצות לצאת מהדילמה ?
 
תודה איתי,

אהבתי את הנחרצות, מקבל.

תן לי דוגמא לסטרימר אנדרואיד שמתאים לארץ.


תודה, יהודה

בבקשה אחי ויש עוד דומים לזה זה רק עיניין שלשבת ולחפש קצת
http://www.ebay.com/itm/380937376912?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT
 

איזה מכנס לקנות ?
קצרים או ארוכים ?
אה ! קצר לקיץ. ולחורף ארוכים.
ואם יש לי ארוע בקיץ , אפשר גם קצר ?
לא יפה , אז אקנה ארוכים .
אבל יהיה לי חם עם ארוך.

הסתבכתי ! יש המלצות לצאת מהדילמה ?
תגיד הכול בסדר? לקחת את הכדורים היום?
אם אין לך איך לעזור אל תכתוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
לי כרגע יש לד של LG 47 במרחק של 2 מטר ורואים מצויין ובמיוחד למשחקים לסוני או לאקסבוקס וגם לסרטים .
אני שמתי אותה על הקיר ככה שהיא מנוצלת מאוד .
גם לי יש מסך בגודל 47 באותו הגדול וזה מציון אין באמת מה לחשוש
פשוט מתרגלים מאוד מהר לגודל יותר ותמיד רוצים יותר גדול. אולי שאם הצפייה היא בSDׁׁׁ
משהוא שאני לא מבין למה אנשים עוד צופים בו חוץ מערוצי -10-22-11 שאין ברירי אלה לצפות
אבל אני חושב שבעידן שלנו צריך כבר לעבור לצפייה רק בHD אנחנו כבר מספיק מתקדמים טכנלוגית בשביל זה

ולנושא לפותח האשכול זה עניין שלך ומה שמתאים לך אם אתה רואה הרבה HD ופחות SD אז עדיף יותר גדול כדי שתבחין בהדלים או שתמשחק הרבה באקס בוקס- PS3-4 וכולי אז כן שווה יותר כמה שיותר גדול אבל אם תצופה יותר בSD אולי גם עדיף 42 ואפילו פלזמה שיותר מתפקדת בתכנים נחותים שכאלו.

בהצלחה:מה??????????:
ׁׁׁׁׁ
 
איזה מכנס לקנות ?
קצרים או ארוכים ?
אה ! קצר לקיץ. ולחורף ארוכים.
ואם יש לי ארוע בקיץ , אפשר גם קצר ?
לא יפה , אז אקנה ארוכים .
אבל יהיה לי חם עם ארוך.

הסתבכתי ! יש המלצות לצאת מהדילמה ?
תגיד לי למה טוב התגובה הצינית הזאת? למה זה תרום לפותח האשכול או לפרום עצמו?
או שאתה באתה בשביל לפגוע באנשים שלא מבנים בתחום? כל אחד בהתחלה
לא יודע הכל אבל אחרי שהוא מקבל עזרה ומלמדים אותו בסופו של דבר לומד אני באמת
לא אוהב תגישה שלך.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור