ran_carney
אוהב את התחום
- הודעות
- 277
- מעורבות
- 118
- נקודות
- 43
יצא לי לקפוץ היום ליגאל סבו להאזין להרבת' 40.2, ספינת הדגל של החברה. בתור מישהו שהתחיל את דרכו בתחום עם רוג'רס והמשיך להרבת' 5, מאוד מאוד סקרן אותי לשמוע את הדגם הזה כבר תקופה מאוד ארוכה. לשמחתי אחרי תקופת המתנה עד שיתפנה הצלחנו לתאם להיום סשן.
את שאר הסטאפ אני מכיר ממש ממש טוב - יש לי את אותם רכיבים בבית - דאק - בל קנטו 3.7 והגברה M.C 701. הכבילה ברמה פחות גבוהה ממה שיש אצלי. יצא לנו להאזין לרדיוהד, אהוד בנאי, סטיבי ריי ואן, ברנפורד מרסליס, פינק פלויד, פטריסיה ברבר בין השאר.
הרמקול סיפק סאונד אוורירי, פתוח, טבעי מאוד (ווקאל מדהים, מדהים, מדהים!). הבמה הייתה ענקית (אבל לא ברמה של גודל מוגזם. כל כלי עם הפרופורציות הנכונות שלו - קונטרה באס עם הפריטה והנפח שמגיע איתה, גיטרות, תוף רגל - הכל עם הגדרה נכונה) - יצאה מגבולות הרמקולים לכל כיוון. הבאסים ירדו נמוך, אבל במקביל היו מאוד הדוקים. הופתעתי, כי הבאס ב-5 ממש לא כזה, אלא עם יותר אקסטנשן. הבמה הייתה פשוט מהממת. פרטים שהיו בחלק האחורי של ההקלטה (למשל, הילדים בקטע של another brick in the wall), ההליקופטר שירד - עם כל הנפח, הגודל והפירוט שכרוך בקטע הזה; הפריטות של סטיבי ריי, המשקל של כל כלי - פשוט מרשים. היכולת של הרמקול להתמודד עם ווקאל, אני מודה, לא הפתיעה אותי. הוא אחד הטובים בתחום הזה, אני חושב שגם השונאים שלו יודו בזה. היכולת של הרמקול להתמודד עם רדיוהד וסטיבי ריי בצורה *כזו* משכנעת הייתה הבשורה הכי גדולה מבחינתי. גם ההרבת' 5 עושה את זה יפה - האח הגדול שלו עושה את זה מדהים.
הרמקול לא זול, הריטייל שלו סביב ה-18 אלף דולר - אבל יצא לי לשמוע כמה וכמה רמקולים ברמות המחיר האלו (וצפונה), וזו אחת התוצאות הטובות ביותר ששמעתי.
המחשה ויזואלית:
את שאר הסטאפ אני מכיר ממש ממש טוב - יש לי את אותם רכיבים בבית - דאק - בל קנטו 3.7 והגברה M.C 701. הכבילה ברמה פחות גבוהה ממה שיש אצלי. יצא לנו להאזין לרדיוהד, אהוד בנאי, סטיבי ריי ואן, ברנפורד מרסליס, פינק פלויד, פטריסיה ברבר בין השאר.
הרמקול סיפק סאונד אוורירי, פתוח, טבעי מאוד (ווקאל מדהים, מדהים, מדהים!). הבמה הייתה ענקית (אבל לא ברמה של גודל מוגזם. כל כלי עם הפרופורציות הנכונות שלו - קונטרה באס עם הפריטה והנפח שמגיע איתה, גיטרות, תוף רגל - הכל עם הגדרה נכונה) - יצאה מגבולות הרמקולים לכל כיוון. הבאסים ירדו נמוך, אבל במקביל היו מאוד הדוקים. הופתעתי, כי הבאס ב-5 ממש לא כזה, אלא עם יותר אקסטנשן. הבמה הייתה פשוט מהממת. פרטים שהיו בחלק האחורי של ההקלטה (למשל, הילדים בקטע של another brick in the wall), ההליקופטר שירד - עם כל הנפח, הגודל והפירוט שכרוך בקטע הזה; הפריטות של סטיבי ריי, המשקל של כל כלי - פשוט מרשים. היכולת של הרמקול להתמודד עם ווקאל, אני מודה, לא הפתיעה אותי. הוא אחד הטובים בתחום הזה, אני חושב שגם השונאים שלו יודו בזה. היכולת של הרמקול להתמודד עם רדיוהד וסטיבי ריי בצורה *כזו* משכנעת הייתה הבשורה הכי גדולה מבחינתי. גם ההרבת' 5 עושה את זה יפה - האח הגדול שלו עושה את זה מדהים.
הרמקול לא זול, הריטייל שלו סביב ה-18 אלף דולר - אבל יצא לי לשמוע כמה וכמה רמקולים ברמות המחיר האלו (וצפונה), וזו אחת התוצאות הטובות ביותר ששמעתי.
המחשה ויזואלית: