אחרי התשובה המזלזלת של יורוקם לגבי

  • פותח הנושא פותח הנושא danistar
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

danistar

חבר משקיען
הודעות
697
מעורבות
0
נקודות
16
הגעת סדרת ה 850 של פלזמות פנסוניק לארץ כנראה שהאופציה היחידה היא באמת יבוא אישי :

"דניאל שלום!

בהמשך לפנייתך טלויזית פלאזמה 850 לא תגיע בשנה (שנתיים) הקרובות לישראל
אבל אין כ"כ הבדל בין ה-850 ל-800"

פשוט זלזול מוחלט בלקוח ולא רק מבחינת המחיר . בעוד רוב המתחרים מביאים לארץ את הדגמים החדשים ביותר יורוקום פשוט נשענת על "גלי ההצלחה" ומרשה לעצמה לזלזל בלקוח . פשוט חבל .
 

יש הרבה אופציות אחרות מלבד יורוקום.
 
לא הבנתי מה מזלזל בתשובה ?
למה תשובה שלא עונה לציפיות שלך היא מזלזלת ?
 
כי הם מנפנפים אותך כאילו לא קרה כלום . לא מביאים את הדור החדש כי ככה נוח להם ועוד מנסים לשכנע אותי שאין הבדל , חושבים שאני עוד אחד מהרוב המוחלט של הקונים בארץ שאפשר למרוח ככה סתם . אם לא היה הבדל פנסוניק לא היו יוצאים עם הדגם הזה ואיזו סיבה יש שלא יביאו דווקא אותו לארץ ?? כל החברות המתחרות מביאיות אל הליינים הכי חדישים שלהם .

בכל מקרה למשיב מ 1 אני אשמח לשמוע עוד פרטים .
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור