אחריות עם רכישת SAMSUNG LA32A450

  • פותח הנושא פותח הנושא danabi1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

danabi1

אוהב את התחום
הודעות
63
מעורבות
0
נקודות
6
שלום לכולם,
בשעה טובה רכשתי 2 מסכי LCD של SAMSUNG LA32A450.
בינתיים די מבסוט מהטלויזיה.
יחד עם זאת, לא מצאתי תעודת אחריות בתוך האריזה, זאת לאחר שהובטח לי ע"י המוכר שהאחריות היא 3 שנים של סמליין (היבואן הרשמי).
יש לציין, שעל גבי האריזה ישנה מדבקה ובה פרטי המוצר ושמו של היבואן: סמליין.

האם זה נורמלי?

תודה רבה.
 

איך הטלוייזיה-אין לה מריחות ומתיחות פנים?
 
בינתיים די מבסוט מהטלויזיה..
לא צפיתי המריחות
כמובן שבשידורי הוט יש קצת מתיחות פנים, אבל לא משמעותי, מתרגלים מהר..
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור