דניאל והשאר
חבר מתחיל
- הודעות
- 4
- מעורבות
- 0
- נקודות
- 0
שלום,
אני דניאל, חדש פה בפורום. מחיטוט ממושך בארכיון הפורום נראה שיושבים פה אנשים מביני עניין
.
בקיצור, אני שניה וחצי לפני קניה של טלוויזיה (טוב, לא שניה וחצי) חדשה.
היא מיועדת לחדר בו מרחק הצפיה הוא בין 2-2.5 מ'. מכאן המסקנה שלי היתה 32-37". אם אתם חושבים שטעיתי - אשמח לשמוע.
מהסתכלות בביקורות וגם בבחינה של טלוויזיות בעצמי, נראה ש-LED לוקח LCD. לכן אעדיף LED.
מה אני צריך בטלוויזיה?
אני מחובר ל-YES ורוצה לראות בעיקר ספורט HD.
אני מניח שיהיו פה ושם סרטי HD, אך רוב שאר הצפיות יהיו SD רגילים מ-DVD או מהממיר.
כמו כן, חשובה לי התמיכה בכתוביות בעברית.
סאונד טוב חשוב גם כן מאחר ואין לי מערכת שמע חיצונית.
אך מה שחשוב הכי - זה איכות הצפיה, שיהיה מעבד איכותי שידע להתמודד עם כל הוואריציות השונות. שידע לבצע מתיחה חכמה של התמונה וכו'.
זהו, פה אתם נכנסים - תנו בראש בהצעות.
אני דניאל, חדש פה בפורום. מחיטוט ממושך בארכיון הפורום נראה שיושבים פה אנשים מביני עניין
בקיצור, אני שניה וחצי לפני קניה של טלוויזיה (טוב, לא שניה וחצי) חדשה.
היא מיועדת לחדר בו מרחק הצפיה הוא בין 2-2.5 מ'. מכאן המסקנה שלי היתה 32-37". אם אתם חושבים שטעיתי - אשמח לשמוע.
מהסתכלות בביקורות וגם בבחינה של טלוויזיות בעצמי, נראה ש-LED לוקח LCD. לכן אעדיף LED.
מה אני צריך בטלוויזיה?
אני מחובר ל-YES ורוצה לראות בעיקר ספורט HD.
אני מניח שיהיו פה ושם סרטי HD, אך רוב שאר הצפיות יהיו SD רגילים מ-DVD או מהממיר.
כמו כן, חשובה לי התמיכה בכתוביות בעברית.
סאונד טוב חשוב גם כן מאחר ואין לי מערכת שמע חיצונית.
אך מה שחשוב הכי - זה איכות הצפיה, שיהיה מעבד איכותי שידע להתמודד עם כל הוואריציות השונות. שידע לבצע מתיחה חכמה של התמונה וכו'.
זהו, פה אתם נכנסים - תנו בראש בהצעות.