אז, כמה ציוד יש לך?

  • פותח הנושא פותח הנושא ronenperetz
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ronenperetz

חבר משקיען
הודעות
1,648
מעורבות
244
נקודות
63
מאחר ואני בתחביב כ25 שנה ,הצטבר לי כמות ציוד לא קטנה(דני בכור היזהר:)) עד שאשתי כרמלה שתחיה החליטה שדי ועד כאן-צריך לצמצם העסק,
נאלצתי לפרסם את רב מרכולתי(לפחות את מה שהיא יכולה לראות ולא את הפריטים החבוייםo_O), כולנו מכירים את זה שיש חשק למשהו חדש ואז
אנו רוכשים אותו משום שרב היבואנים אינם מציעים טרייד הוגן למעט אייל פור ז"ל שאין יום שאיני מתגעגע. ולאחר שמתקוטטים בלוחות עם רוכשים פוטנציאלים
אנחנו אומרים לעצמנו שבמחיר הזה שיישב בארון-וכך ה"ארון" הולך וטופח לו עד שאין מקום ומוצרים מתחילים לזלוג החוצה.
אז , מהו הציוד שצברתם ולמה?
 

כבלי חשמל. מלא כבלי חשמל. אוהב את זה.
כל מיני טוויקים, רזונטורים ומשככים, פרויקטי DYI וכד' יש לא מעט. לא ארונות נשפכים אבל יש.

רמקולים ואלקטרוניקה בכל שדרוג אני מוצא דרך לשחרר את הציוד הקודם, פשוט לא ראלי לשמור ציוד כה גדול וכבד. למה גם...?? ברגע שהמשכתי הלאה אז המשכתי הלאה.
אבל זה אני...
 
אני, מעולם, לא צברתי.. רק עליתי, במעלה הסולם עד לראשו והגעתי אל המנוחה והנחלה...
 
צרות טובות

בעירי היו שתי עלמות
שתי עלמות יפות ותאומות.
הן היו תמיד כל כך דומות,
כל כך דומות היו העלמות.

ואהבתי את שתיהן, אלי,
זאת שלי היתה וזאת שלי,
ככה באו לי צרות טובות
שתים הן ולא יודעות
זאת על זו, וזו על זאת.

האחת נשאתי להרים
כדי לראות בזרוח החמה
ואת השניה ליערים
לראות כיצד השמש נעלמה.

ואהבתי את שתיהן, אלי...

איך שהימים חולפים מהר
ואיך הליל הולך ומתקצר,
והמלאכים רומזים לי כבר -
מה אעשה, במי מהן אבחר?

כי אהבתי את שתיהן, אלי

צרות טובות
חנן יובל
מילים: שמרית אור
לחן: שלום חנוך
 

נערך לאחרונה ב:
אצלי נצבר ציוד בעיקר בגלל עצלנת -- אני לא עושה שום דבר כדי למכור אותו. בין הפריטים שאני זוכר שיש:
  1. פרה רב-ערוצי של EMM Labs, מודל Switchman 3 -- שקוף מאוד, מתאים כמובן גם לסטריאו
  2. שתי פלטות לבידוד ושיפור הסאונד של סאבוופרים, Auralex SubDude HT
  3. אינטרקונקטים RCA ו-XLR של Purist Audio Design
  4. טיונר Yamaha CT-710
  5. איקוולייזר גראפי Behringer FBQ3102HD
  6. אולי יש גם איזה נגן VHS עתיק, לא בטוח
ויש דברים שאני משאיר על תקן גיבוי:
  1. Oppo 105D משודרג ע:י The Upgrade Company
  2. נגן אוניברסלי למעט Blu-ray של Pioneer, מודל DV600AV, מנגן CD + DVD audio/video + SACD
  3. ראשים לפטיפון Clearaudio Titanium V2 ו-Miyajima Destiny
  4. פונו סטייג' ל-MC, מסוג Creek OBH-9, עם ספק כוח חיצוני OBH-2
עוד מטעמי עצלנות נצברים אצלי גם דיסקים ותקליטים...
 
רוב הציוד שנמצא על המדף אצלי לא למכירה כי הוא הכי טוב בעולם
 
ביפר ישן של איתורית
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור