אולי תקלה במסך חדש

  • פותח הנושא פותח הנושא רונן
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

רונן

חבר משקיען
הודעות
715
מעורבות
114
נקודות
43
מסך חדש שמחובר לרסיבר ק״ב באמצעות כבלי HDMI ARC
הכבלים איכותיים ביותר !

כאשר אני עובר לדוגמה מערוץ 26 לערוץ 21 וחזרה ב yes :
1. מופיעים מסכי בינים שחורים
2. לעיתים מופיע מסך וורוד והערוץ בירוק
ב99% הצפייה תקינה במסך
מצ״ב ווידאו - התהליך : העברה מאותו ערוץ לערוץ אחר וחזרה באמצעות לחצן Back בשלט YES.
אשמח על עזרה


 

נערך לאחרונה ב:
יש פתרון ( למעוניינים )


בממיר של יס בהגדרות רזולוציה יש לבחור 1080P ולא AUTO
 
תוקן.
הוגדר.
תודה
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור