אולי קונה הערב Samsung LED D6000 40inch

  • פותח הנושא פותח הנושא spitzi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

spitzi

חבר אתר
הודעות
10
מעורבות
0
נקודות
1
שלום,
חשבתי לקנות הערב ביריד חבר טלביזיית סמסונג D6000 LED שא.ל.מ. מוכרים ב-4000 ש"ח כולל התקנה ומתקן לקיר.
רציתי לשאול האם הדגם מוכר, מה הביקורות עליו וכו'. בגדול, זה מחיר טוב עבור טלביזיית לד בגודל כזה עם שלל פיצ'רים: תלת ממד, עידן+ מובנה, סטרימר מובנה, מעבד 200 הרץ ועוד. האם מאחורי המחיר הנמוך יחסית מסתתר חתול בשק ?

כמו כן, א.ל.מ לא מוכרים טלביזיות LG, רציתי לשאול האם יש דגם LG מקביל במחיר דומה שעולה על הסמסונג באיכויותיו.

תודה.
 

מוכר, כולל פיצ'רים של טלוויזיה חכמה. מצד אחד אתה שואל האם זהו מחיר טוב, אבל בצד השני אתה פוחד שזה מחיר זול מדי?...
 
מוכר, כולל פיצ'רים של טלוויזיה חכמה. מצד אחד אתה שואל האם זהו מחיר טוב, אבל בצד השני אתה פוחד שזה מחיר זול מדי?...
לא כ"כ הבנתי את תשובתך, מה ששאלתי הוא אם מאחורי המחיר הטוב מסתתר נסיון של המוכר להיפטר בזול מטלביזיה לא כ"כ טובה.
בכל מקרה, קניתי אתמול. אמנם התלת-ממד לא היה שיקול חשוב מבחינתי, אך הבנתי כי ב-D6000 אין המרת דו-ממד לתלת-ממד שיש ב-D6400. רציתי לשאול האם מדובר בגימיק לא מוצלח או בשינוי מרענן בחווית הצפיה בערוצי HD.
חשוב מכך: האם התלת-ממד ב-D6000 הוא Full HD ? המוכר אמר לי שכן.
 
נערך לאחרונה ב:
התלת הוא לא FULL ולא משהו
 

תלת המימד בדגם הזה הוא באיכות Full HD (תלוי כמובן באיכות תוכן המקור), עם משקפיים אקטיביים.
המרה מדו לתלת מימד לא משתווה לתלת מימד מקורי, לפעמים זה נראה נחמד, בפעמים אחרות לא.
 
וואו, פשוט הזוי הנושא הזה.
אהבתי את זה, העובדה שתיקנו את הפירסום, הלפני ואחרי..
D6400before-1.jpg
D6400after.jpg
 

תמונות מצורפות

  • D6400after.jpg
    D6400after.jpg
    KB 39.9 · צפיות: 425
  • D6400before-1.jpg
    D6400before-1.jpg
    KB 48.4 · צפיות: 453

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור