אוזניות פשוטות וטובות

  • פותח הנושא פותח הנושא tilinger_y
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tilinger_y

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
1
מחפש המלצה לאוזניות bt פשוטות ולא יקרות, אבל טובות.
אם אפשר, אז גם סוג של in ear וגם סוג של on ear.
תודה.
 

מאוד ממליץ על JBL BT450. קיבלתי מתנה ומאוד מופתע לטובה, ודאי למחירן הנמוך יחסית. הן לא נוחות במיוחד, די לוחצות, אבל הצליל שאינו אודיופילי, מאוד מאוזן ונעים לאוזן לאורך זמן.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור