אובד עצות עם טלוויזיה פיליפס חדשה.

  • פותח הנושא פותח הנושא oranili
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

oranili

חבר אתר
הודעות
11
מעורבות
0
נקודות
1
שלום לכולם,
קניתי ממחסני חשמל טלוויזיה של פיליפס 65 הסדרה החדשה .
יש בעיה שמדליקים את המסך רואים רק תפריט של הוט ומסך שחור. לאחר שינוי פורט לHDMI1 זה מסתדר ושוב חוזר. שיניתי את הרזולציה בממיר ל1080P: בהגדרות והבעיה לא נפתרת. בנוסף עשיתי עדכון גירסה למסך הנ"ל.
מה אתם מציעים?
תודה מראש
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור