LCD או פלזמה אובדן סינכרון בין PANASONIC TH-50PV80 לAVR ONKYO SR-608

  • פותח הנושא פותח הנושא skalar
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

skalar

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
הי,
חיברתי את המגבר לטלויזיה דרך כבל HD 1.4 (לכניסה אחת של המגבר מחובר סטרימר ולשניה XBOX

במהלך הקרנת סרט (או משחק ב XBOX) המגבר מאבד סינכרון מול הטלויזיה כך שרק כיבוי והדלקה של הטלויזיה או המגבר מחזירה את הסינכרון.
אובדן הסינכרון קורה בצורה ראנדומלית - יכול לקרות אחרי 5 דקות ואחרי יום (בסרטים שונים ,קידודים שונים).
כל הכניסות לTV נבדקו עם כבלים שונים והתופעה ממשיכה
המגבר היה בבדיקה מקיפה והוא עובד מצוין מול טלויזיה אחרת (עם אותו סטרימר ואותם סרטים) לאורך זמן.
קראתי שהיתה בעית firmware עם בין PANASONIC ל ONKYO :
http://www.whathifi.com/News/Panasonic-to-release-firmware-fix-for-Onkyo-HDMI-compatibility-problem/
האם מישהו נתקל וטיפל בתופעה ? אך ניתן לעדכן את ה FW של הטלויזיה ?

תודה
 

יש לי את המסך הזה כבר שנתיים, מחובר לפיוניר VSX919 ולא נתקלתי בבעיות סינכרון בכלל.
כנראה שהבעייה קשורה באמת לONKYO ולא למסך.
מה שכן שמתי לב שאם אני מנגן מוזיקה מהסטרימר ומכבה את המסך תוך כדי הנגינה, המגבר משהה את השמעת האודיו למשך כ10 שניות כנראה בגלל שזיהה את כיבוי המסך.
לא ברור לי מדוע זה צריך להשפיע כשהמקור לא משתנה.
 
בכתבה שצרפתי מוסבר שהבעיה היא דוקא כן במסך אבל רק מול מגברי אונקיו ולכן פאנאסוניק הוציאה עידכון קושחה,כך שאני לא בטוח שהחיבור לפיוניר רלוונטי למקרה.
מעניין אותי לראות אם יש אחרים שחיברו מסך כזה למגבר אונקיו - במהלך השבוע אתקשר לפאנאסוניק.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור