אהלן חברים חדש בכל נושא הפלזמה והLcd זקוק לעזרה :]

  • פותח הנושא פותח הנושא dj_leonardo
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dj_leonardo

חבר אתר
הודעות
10
מעורבות
0
נקודות
0
אהלן פורום אני רוצה לרכוש טיוי פלזמה או ללסידי החדר הוא 11 מטר מרובע המרחק צפייה בישיבה הוא בערך 2 מטר רוב הציפייה אצלי היא ביס ופה ושם dvd החדר רוב הזמן חשוך הייתי רוצה שתמליצו לי את הגודל המתאים ומה מתאים פלזמה או ללסידי ואיזה דגמים מתאימים לי לגבי המחיר רצוי משו בגבול הטעם הטוב לסטודנט המון תודה חברים :]
 

למרחק הצפיה שלך מומלץ מסך בגודל 32'' או 37''
בדרך כלל לשידור רגיל (DVD זה גם שידור רגיל) מומלצת פלזמה - היא נותנת תמונה יותר סלחנית לסוג השידור הזה, כמו כן היא מספקת תמונה עם יותר עומק.

אם התקציב הוא נקודה חשובה הייתי הולך על 32'' (להוריד את העלות) והייתי בוחר פלזמה מחברה ידועה ומוכרת ולא סתם מותג.

אבל - אני תמיד ממליץ לראות מה טוב לעיניים שלך בסוג השידור שאתה צופה (לא לבדוק זאת בשידורי HD שבו הכל נאה יותר טוב)
 
אמ מזה נחשב חברה מוכרת ומזה נחשב חברה מותג ?
 
חברות רציניות בתחום הפלזמות, זה חברות כמו פיוניר, פנסוניק, סמסונג, LG וטושיבה.
אני לא חושב שפספסתי עוד חברות התחום
 

המון תודה ידידי עזרת לי המון :]
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור