LCD אהלן חבר'ה עזרה בחיבור מחשב לטלויזיה!!

  • פותח הנושא פותח הנושא talmimi1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

talmimi1

חבר אתר
הודעות
17
מעורבות
0
נקודות
0
אהלן חבר'ה קניתי מחשב חדש של asus k53sc כאשר אני מחבר אותו לlcd באמצעות כבל hdmi כל הפינות נבלעות השורת מסימות למטה נבלעת בטלויזיה בקיצור כל הצדדים של נבלעים בטלויזיה ניסיתי את כל הרזולוציות כל הסוגים גם בטלויזיה ואין שום דבר לא הצליח רק בכבל vga רואים טוב בטלויזיה.
תודה רבה על העזרה!!
 

נערך לאחרונה ב:
תבטל OVER SCAN בהגדרות כרטיס מסך
 
מה זאת אומרת אתה יכול להסביר לי בדיוק איך אני עושה את זה?
 
מצטער על הבורות אבל אני לא כזה מבין גדול במחשבים אם תוכל לפרט לי יותר אייך להגיע בדיוק לאפשרות הזאת אני אשמח ודרך אגם הווינסוד בעיברית...
 

האם ניסית להכנס ללוח הבקרה, הגדרות תמונה?
 
אין ליאופצייה כזאת "הגדרות תמונה" בלוח הבקרה
 

בבקשה מישהו יכול לעזור לי:מבולבל:
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור