אבקש חוות דעת ...

  • פותח הנושא פותח הנושא xxt
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

xxt

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב,

מדוע בטלוויזיה TOSHIBA 37AV500
זצן התגובה הוא 9ms והאם זה לא מחשיד ?
האם הטלוויזיה ממולצת ? אני רוצה אותה לחדר שינה.
אשמח לקבל תגובות מאנשים שמכירים אותה וחוו אותה או ממביני עניין.
 

בד"כ לא חשוב, הזמן תגובה של טלביזיה בחדר שינה

כי נרדמים לפני סוף הסרט(lol)
 
http://www.lastprice.co.il/product.asp?productid=3339#

אתה מחפש ליין מאוד זול , ולכן זמן תגובה יחסית גבוהה
יהיו ערוצים שלא תאהב לראות לאור תגובה זאת

אך גם 4 MS - ב LCD לא כל כך מדוייק
אישית יש לי LCD ואני ממליץ על פלזמה הליין החדש והיקר טוב מאוד
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור