לא הייתי מתקרב לoled ומעדיף את הnanocell.
2 סיבות:מחיר יקר יחסית ובנוסף היתה וכנראה גם ישנה בעיית צריבה של תמונה כשהמסך נשאר דלוק זמן ממושך.
אני העדפתי את סמסונג q70r אבל לlg יש כמה מוצרים מעולים בננוסל ובמחירים סבירים יחסית.
איציק שים לב שכתוב בגוף ההודעה 2 סעיפים: נחיתות בעיבוד הhdr ובמערכת הקול 20 וואט לעומת 40 וואט
הבנתי גם כן ממצגות שונות שהדגם החדש משדרג את q65r ורק q80t הוא המחליף -משדרג של q70r.לאחר שכבר קניתי
ה70t הצלחתי לשנות ולקבל את הדגם q70r(ניראה שהדגם הקודם אזל מהשוק !)