לקצת יותר זול בבקשה.
EB1000 - כמו שכתבו לפני, בלי דיסק זה לא אלבום עבורי. כבר יש לי את הכל כקבצים לגיבוי (יותר מ 700 דיסקים בעיקר מטאל), אבל בלי האריזה הפיזית שממנה נובעת המסגרת המנטלית של האזנה לאלבום (CD, תקליט או קלטת),אין בזה פנטזיה וזה לא מושך אותי. כשיש הצע אינסופי של מוזיקה, ובכן , זה...