תוצאות החיפוש


  1. RoyZx6r

    רמקולים המלצה למערכת דו ערוצי + מגבר

    אקוסטיקה זה מינימום 70% מההאזנה, אם לא יותר. במקרה שלך, אתה תשמע את החדר מנגן ולא את המערכת. ממליץ לך לשנות כיוון ולבדוק רמקולים מוגברים או כמו שכתבו בקומה מעלי - מקרן קול איכותי.
  2. RoyZx6r

    מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

    נוף ילדותינו נעלם במהירות. הבוקר קראתי כי מוני אַמַריליו הלך לעולמו. מוקדש לכל החברים הגיבורים מהשירות הצבאי והמילואים שלא נגמרים, שהיו ואינם איתנו:
  3. RoyZx6r

    מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

    מאז תחילת המלחמה, המערכת בקושי מנגנת. אתמול - לאחר יותר מ-4 חודשים, הערתי את המערכת לחיים וטידאל, כהרגלו, יודע מה להמליץ. שיר מקסים עם הקלטה פנומנלית.
  4. RoyZx6r

    מגבר סטריאו משולב מומלץ

    ה-C370 מגבר מצוין אבל ישן. חבר לו דאק איכותי פלוס סטרימר. להתחבר אליו דרך BT ועוד עם ספוטיפיי, זה לגרום עוול למגבר.
  5. RoyZx6r

    בית הסטריאו גיא דנוך

    נתקלתי בשם שלו כמה פעמים בפייסבוק. הוא מפרסם הרבה במרקט. בבדיקה שעשיתי לפני כמה רגעים הוא מחק את כל המוצרים שלו מהמרקט והתאדה. עריכה - נראה שהוא מפרסם בשם סטריאו הגראז'.
  6. RoyZx6r

    מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

    רגע לפני שנכנסים לכוננות ספיגה, שיר מעולה משנות התשעים, שהיו השעות היפות ביותר של אנגליה.
  7. RoyZx6r

    טידל נפרדת מ-MQA

    הבקרוב כבר 5 שנים. עריכה - העדכון הגיע. האזנה נעימה.
  8. RoyZx6r

    טידל נפרדת מ-MQA

    למישהו הגיע העדכון בטידאל ל-FLAC? נראה שהעדכון טרם שוחרר.
  9. RoyZx6r

    איזו חוליה בשרשרת אודיו משפיעה ביותר על איכות תוצאת הביצועים.

    ה-LS50 הם רמקולים עם פוטנציאל גבוה מאוד שבד"כ משודכים לרסיבר כניסה של דנון שמסרס אותם לחלוטין. הרמקולים האלו קשים להנעה, זוללי זרם וצריכים הגברה חזקה מאוד בשביל להפיק מהם את המקסימום. פלא שנהנת? :)
  10. RoyZx6r

    סקירת מוצרי אודיו - ובכלל

    בלי קשר לתומר, שהוא בהחלט כתב עם יכולות גבוהות, נשמח גם לראות סקירות שקוטלות מוצרים ולא הכל וואו, מדהים ורוצו לקנות.
  11. RoyZx6r

    שדרגת, הפעם DAC

    מה שאתה כותב מאפיין את הצליל של המרנץ ובשילוב עם המורל הצליל עמום. תנסה לבדוק מגבר אחר. לא בטוח שדאק הוא הפתרון. בטח לא הטופינג.
  12. RoyZx6r

    מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

    בלתי אפשרי להאזין למוסיקה עם ההרוגים והפצועים, והמערכת כבויה מהשבת השחורה. במקרה קפץ לי ביוטיוב הופעה לא פחות ממדהימה שהייתי מרותק אליה מההתחלה. שבת שלום.
  13. RoyZx6r

    האם כדאי לי להוסיף מגבר כח סטריאופוני?

    המלצה מצוינת. הקלאס D של NAD כמו הM23 אייגנטאקט, יכול להתמודד בקלות עם רמקולים שיורדים ל-2 אוהם בלי למצמץ. מומלץ.
  14. RoyZx6r

    מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

    עברנו את ה-4K הודעות ושיר שמתנגן לי בראש חוזר שוב ושוב: עם ישראל חי
  15. RoyZx6r

    מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

    האלבום של קלפטון מתקופת הסגרים בקורונה. אלבום מצוין והוא גם FLAC בטידאל. מומלץ בחום.
  16. RoyZx6r

    לכל מי שהספיד את MQA

    תודה רבה. היכן רואים זאת?
  17. RoyZx6r

    לכל מי שהספיד את MQA

    בחרת ב-HIGH או ב-MAX? אצלי זה ב-MAX אך הכותרים הם MQA ולא FLAC.

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור