יש לי בסלון מערכת סטריאו ישנה מאוד (30 שנה) ואני שומע איתה רדיו, דיסקים ופטיפון שמחובר אליה (יש לו קדם מגבר מובנה).
אני מתלבט אם לקנות מערכת סטריאו חדשה (אני מצרף לינק לדוגמא), או לקנות מערכת בחלקים (רסיבר, קומפקט דיסק, רמקולים).
ההבדל במחיר הוא בערך פי 2 (הכוונה להכל חדש. לא מתכוון להתעסק...