תוצאות החיפוש


  1. M

    חסימה ב HOME THEATER

    חח חסמו אותי לפני 15 שנה בערך ;)
  2. M

    חיבור switch ל- LPSU

    לדעתי לא במקום להשקיע במוצר כאילו אודיפילי, אם מפריע לך סוויטץ, תעביר כבל רשת נוסף למערכת
  3. M

    איזו תזמורת טובה יותר?

    the proof of the pudding is in the eating
  4. M

    בחירת סיבים אופטים וממיר טלויזיה שיתאימו לצרכי אודיו

    לא הבנתי מה קשר לטלויזיה, SPDIF וממיר :) אין לך כניסת רשת בכלל במערכת?
  5. M

    קנון G3

    יתרון הוא בזום אבל סנסור מיושן, היום תקבל תמונה טובה יותר מהטלפון תראה פה דוגמאות אם זה מספיק טוב https://m.dpreview.com/sample-galleries/1017040969/canon-powershot-g3x-real-world-samples#&gid=1&pid=1
  6. M

    קנון G3

    אז על איזה דגם אתה מדבר? G3 בכלל לא דומה ל-G3X, בשום פרמרטר
  7. M

    קנון G3

    כן, אם אני לא מתבלבל זה משהו מ-2002 :) אולי התכוונת למשהו אחר?
  8. M

    איפה הצעירים?

    איזה שטויות
  9. M

    קנון G3

    פרצת למוזיאון? :)
  10. M

    איפה הצעירים?

    אז מוזיקה לא הייתה ניידת כמו היום, בנוסף אוזניות אפילו אוזניות קטנות עשו קפיצת מדרגה מבחינת איכות
  11. M

    חדש בתצוגה: Ideon Audio LAN Optimizer

    אין כיוון שם.. תרשים יותר מבלבל, הלכתי לאתר היצרן להבין מה זה עושה אין משהו אחר אני מניח שזה למעשה מתאם רשת ל-USB.. רק גדול יותר :)
  12. M

    איפה הצעירים?

    יש מלא. תתפלא. אולי יקנו רכב מגניב, דירה, כמובן מסעדות וטיולים אבל מערכת זה לא מדבר אליהם
  13. M

    חדש בתצוגה: Ideon Audio LAN Optimizer

    אין כזה דבר LAN OUT, LAN IN ;)
  14. M

    איפה הצעירים?

    ילדים שומעים מוזיקה והרבה, אבל באוזניות. לא רואה אותם יושבים מול המערכת
  15. M

    שעון גרמין Forerunner 265 במבחן

    ב-265 נראה לי יש הכל חוץ מניווט בשטח, אבל העיקר קניתי כי הוא לא מורגש על היד מספיק שתי ריצות, אתה בטוח? חשבתי יותר. אשתי רצה פעמיים ונראה לי הוא צריך עוד ריצה long run בסופי השבוע כיוון שזה קשה להגיע יותר מפעמיים בשבוע הכנתי לה workout ב-AI ושמרתי פתח תקוה נכון, סגרו אחרי 6 בערך. על הבוקר...
  16. M

    שעון גרמין Forerunner 265 במבחן

    זה מה שיש לי.. גם שעון קל ופחות בומבסתי אם בכל זאת ישנים איתו לא מדויק. זה והכי חשוב הלוח אימונים ב-calendar אצלי יושב תאריך של מרתון פתח תקווה, אורך וזמן ריצה רצוי, ותוכנית תבנה בהתאם
  17. M

    חיישן או צמצם

    למה אתה חושב ש-Mk3 פחות טובה מ-Mk2? יש סנסור גדול, טווח דינמי טוב יותר, פוקוס יותר טוב
  18. M

    שעון גרמין 8 Fenix במבחן

    תודה אבל אני מכיר איך זה עובד אצלי, שאלה אם יש כאן יתרון (כנראה אין כי יש כאן בדיוק אותם סנסורים) ומה לגבי המאמן כושר מובנה (מעבר לריצה)? זה די אותו אצלי, בהתחלה תיקנתי חזרות, לאחר חודשיים נמאס גם לא מזהה נכון את התרגילים. לפעמים כן, אבל לרוב - לא. שחייה שעון עובד טוב וממש טוב בריצה, אבל זה...
  19. M

    המלצות לכיוון

    ראיתי סמסונג ענקי עכשיו בארה"ב, תמונה מדהימה אני חושב צריך לראות בעין
  20. M

    אודיופילים יפנים

    הוא היה בין הראשונים אם לא הראשון, הרבה העתיקו ממנו למשל מייקל ג'קסון

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור