כן, ולא.
קודם כל, לכתוב שקיבלת שירות לא טוב ולפרט מה היה השירות, אין דינו כמה שנכתב למעלה, כי נכתבו דברים בעלמא, וכוללים השמצה לא עניינית.
דבר שני, גם אם התביעה בסוף תידחה, עדיין ייצטרך המפרסם לקחת עורך דין ולהתגונן.
לבסוף, פרסום כזה יכול להכניס את בעל האתר לעניין, וזה כבר ממש לא הוגן.
כן...