החנפנות והלקקנות הגיעו לרמה חדשה, ויש לי מה לענות על התוכן, אבל לאור הסיום, זה לא ראוי לתגובה רצינית.
כן יש להוסיף שגם אני טענתי שהכל ישן, ידוע, ושחוק, עד לרמת קלישאה, כך שאין כאן שום "היתממות" ושום "פחד" בשום רמה, רק שזה תקף לחלק מהאודיופילים והציודופילים, חלק מהזמן, אבל לא הוצג כך, ולא "בצורה...