תוצאות החיפוש


  1. RoyZx6r

    מגבר לElac Debut 2.0 B6.2

    בדוק יד 2. יש הרבה מציאות כמו קיימברידג' אודיו, ארקאם ואחרים.
  2. RoyZx6r

    Sonos vs Nad

    תודה :-)
  3. RoyZx6r

    Sonos vs Nad

    באיזה דגם של סונוס מדובר? הצליל נשמע סביר? ממה ששמעתי, הרמקולים הקטנים בד"כ בעייתים בצליל ועם אלומת קול צרה, עקב גודל הדרייברים. תודה.
  4. RoyZx6r

    מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

    מזל טוב 70 ליהודל'ה שלנו.
  5. RoyZx6r

    נגן בחירת נגן cd

    היו לי את הrega ואת הארקאם המדוברים. הארקאם, לטעמי, נשמע טוב יותר משמעותית. הrega עשה לי צרות בלי הפסקה, מה שלא קרה לי מעולם עם הארקאם, שעבד קשה עם אמינות מצוינת.
  6. RoyZx6r

    מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

    האלבום החדש של החיפושית. לא רע בכלל. https://open.spotify.com/playlist/37i9dQZF1DX0XZlqI087Y7?si=A_DOTINsQnmk9NK6VwjInQ
  7. RoyZx6r

    נגן בחירת נגן cd

    אם לבחור רק מהרשימה - TDA ואם לא, ארקאם.
  8. RoyZx6r

    יום שנה לרצח של ג'ון לנון, תתארו לכם אם היה חיי היום

    אם הוא היה חי היום, הוא היה בהלם כמה שהמוזיקה מחורבנת.
  9. RoyZx6r

    בחירת רמקולים מוגברים

    אם אתה מחפש פאסיביים, ממליץ לך מאוד לקפוץ לאומגה אודיו בחולון. הרמקולים מיוצרים בעבודת יד בארץ ולדעתי, טובים משמעותית מהדגמים הקיימים בתקציבך, כולל יד 2. אגב, נדמה לי שיש להם גם אקטיביים. כדאי לבדוק.
  10. RoyZx6r

    התפתחות מעניינת..

    אתה מנסה ללמוד שחייה בהתכתבות וזה לא הולך. תביא רמקולים אחרים או שתיקח את הרמקולים לחנות ותעשה "ראש בראש".
  11. RoyZx6r

    נציגות חדשה לסטריאוסקופ: חברת הרמקולים - Audiovector

    זכרתי נכון :-) http://www.av1.co.il/home/shimon-personal-blog/digitown-2011-SHOW-3
  12. RoyZx6r

    נציגות חדשה לסטריאוסקופ: חברת הרמקולים - Audiovector

    רמקולים מעולים. זכור לי שהודגמו עם ה-RDAC ועם ארקאם A38 בכפר המכביה. בהצלחה.
  13. RoyZx6r

    שרות סטרימינג qobuz

    איך AIRPLAY נחות? אשמח לשמוע.
  14. RoyZx6r

    שרות סטרימינג qobuz

    2. טידל הוא lossless וה-airplay הוא ביט פרפקט. בלי קשר לאופציות, זה תלוי מאוד איזה רסיבר.
  15. RoyZx6r

    שרות סטרימינג qobuz

    קנה בebay. תצטרך לחדש סיסמא כל חודש.
  16. RoyZx6r

    התלבטות בין 2 רמקולים elac או roksan

    ה-elac מצוינים, אבל זה המון עניין של טעם אישי. שים לב להגברה ולמקור, כי אם הם מתכתיים, זה מתכון לכאב ראש.
  17. RoyZx6r

    שיפור שמע במערכת

    הקליפש לדעתי, לא רעים בכלל יחסית למחיר. תצלם את חלל ההאזנה.
  18. RoyZx6r

    אודיאופליה למתחילים - שאלות על מערכת דו ערוצית בתקציב סטודנטיאלי

    אם אתה מירושלים, ממליץ לך לקפוץ לכלי זמר בתלפיות ולשמוע את הjbl 305. רמקולים מוגברים מעולים ביחס למחיר. בלי קשר להמלצות המעולות, אתה צריך לגבש לך את הצליל שאתה אוהב. מה שאני אוהב, חלק ממש לא אוהבים - בדיוק כמו אישה :-)
  19. RoyZx6r

    שידרוג מדפיים

    תנסה לבדוק אם אלו הגיעו לארץ - https://www.wharfedale.co.uk/evo4-2/

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור