היו לי את הrega ואת הארקאם המדוברים. הארקאם, לטעמי, נשמע טוב יותר משמעותית.
הrega עשה לי צרות בלי הפסקה, מה שלא קרה לי מעולם עם הארקאם, שעבד קשה עם אמינות מצוינת.
אם אתה מחפש פאסיביים, ממליץ לך מאוד לקפוץ לאומגה אודיו בחולון.
הרמקולים מיוצרים בעבודת יד בארץ ולדעתי, טובים משמעותית מהדגמים הקיימים בתקציבך, כולל יד 2.
אגב, נדמה לי שיש להם גם אקטיביים. כדאי לבדוק.
אם אתה מירושלים, ממליץ לך לקפוץ לכלי זמר בתלפיות ולשמוע את הjbl 305.
רמקולים מוגברים מעולים ביחס למחיר.
בלי קשר להמלצות המעולות, אתה צריך לגבש לך את הצליל שאתה אוהב.
מה שאני אוהב, חלק ממש לא אוהבים - בדיוק כמו אישה :-)