הפיתוחים בתחום הרמקולים הופכים ליותר ויותר מתקדמים וסביר שאשקיע יותר בזה. יש דגש על הנדסת חומרים סופר מתקדמת שמשתלבת עם פיתוחים מדהימים בהנדסת קול ותורת הגלים. כדאי לראות את מעבדות המחקר והפיתוח של b&w באנגליה, שהושקעו בהם מאות מיליונים.
לגבי אקוסטיקה - אני מהעולם הישן. לטעמי הפאסיבי עדיף...