כן, אמרתי גם שאת הבס צריך לסדר קודם.
פה מדידות זה הדרך מבחינתי.
לא יודע איך אחרים - אני אישית לא יודע להבחין באוזן האם גל עומד הוא ב-60 או ב-70.
רק מדידה.
וגם בחינה של שינויים בסאונד אחרי שינוי במיקום רמקולים/ישיבה/פנלים סופגים - אני אישית אחרי 3-4 ניסיונות כבר לא מבחין בכלום, הכל נשמע לי אותו...