טוב. רק עכשיו חזרתי הביתה אחרי יום מעייף.
אלדר. לא מחקתי ולא נגעתי. כנראה הסתרבל לך משהו. אני לא בעד לשלוף הודעות פרטיות אבל כל אחד יעשה מה בא לו. בכל מקרה, להעיף מישהו מהפורום רק אני יכול ואני מוכן להגיד לך שאין כיוון כזה לאף אחד כאן שהוא אודיופיל שמפרה את השיח. וכן, גם לאודיופילים משתחרר...