כפרה עלייך. שמע, מעולם לא חטפו לי שרשור, אז אני לא יודע איך להתמודד עם זה. חוץ מזה, אני לא היחיד :).
ניסיתי WAVים, לא יכול להגיד לך ששמעתי הבדל היסטרי בינם לבין FLAC. אני לא אוהב את ההתעסקות הקטנונית הזאת, ואין לי כוח לזה. מסיבה הזאת יש לי בחילה מהתאמת כבלים, משחקי מנורות, והרע בהתגלמותו...