תמיר, ברכותיי על הגדלת היקף המשרה שלך למשרה מלאה ככותב תוכן באתר. ישר כח. באמת! אני נהנה לקרוא את המאמרים שלך על טלויזיות, בטריות נטענות, אוזניות ב- 100 שקל, ובכלל- עולם הצרכנות האלקטרונית.כשזה מגיע לאודיופיליה, קצת פחות.
המאמר הזה הוא ברמה נמוכה ביותר. מזכיר לי את ההדיוט (לא אדיוט, הדיוט)...