EB 1000,
אתה בכלל מצליח לשמוע ולהתענג ממוסיקה טובה,או שאתה בעיצומו של ניסוי אמפירי...
לא כל דבר צריך לפרק לגורמים,סינוסים ושאר ירקות.
מבין את היצר לחקור ולהבין,אבל אז,אתה מאבד את המימד האומנותי של המוסיקה וחווית השמיעה בכלל.
כן,אנחנו גם שומעים עם העניים,חלקנו מתרפקים על היסטוריית מותג,ודילר...
זוכר את היום שהבאת אותם כתושב חוזר כמדומני.
ביחד עם רמקולים נוספים של thiel .
הפאוור היה של. Aragon,ופרה של מארנץ (לא בטוח).
היה שם גם. סאב של וולודיין.
כך טסו להם 25 שנה...
אני החלפתי כל כך הרבה....החלפות לחיים שלמים.
נקי כבר שנתיים,שלושה חודשים ויומיים.
כבר לא מוציא כלום,רק מוסיף האמת.ובקטנה.
יש לי שני פרה אמפ,מחליף מידי פעם,ולא משעמם לי.
נראה לי גם,ולפחות אצלי,ואצל חלק מחבריי הוותיקים בתחום,
שכבר לא מתרגשים,מכל הודעה על כוכב חדש שהפציע במדור הפירסומי.
וצחי,אכן...
האמת,נשארתי עם ליאור ורמי,כשמארק הפעיל את הפטיפון.
למען ההגינות,איני חסיד של הסביבונים הללו,נראה לי מעייף ומסורבל מידי.
אבל חייב לציין,(ונמר,בבקשה בלי קונפטים),
הסאונד שבקע מהפטיפון,היה מרגש ,פאנצ׳י ורזולטיבי.
בקיצור,נשמע פגז.
האמת,אהבתי מאוד.
כמו בכל תחביב, כזה שצוללים לעומקו,מתפתח סלנג עם הזמן,דעות,רעיונות…וגם לצערי קיבעון מחשבתי.
אנשים ננעלים,משתמשים בתיאורים שחוקים,מביאים מגבר הביתה,וע״פ הטופולוגיה,משחררים הצהרות.
מין נבואה שמגשימה את עצמה.
גם אני עברתי את זה,בשפע ובמגוון מגברים וסטים שעברו אצלי…ועברו.
סה״כ אין בזה שום פסול.
אבל...