תיהנה ותתחדש מהפטיפון החדש/ישן
כשאתה כותב שאין טעם ב דאק ב 70 אלף (או אולי יותר יקר?) זה כי שמעת ולא הבחנת בהבדלים?
על אותו משקל אני מאמין שאתה חושב ש AF3 (או אפילו טוב/ יקר יותר) עם זרוע ברמה גבוהה מאוד ועם ראש סופר מדוגם יעלו על הפטיפון שיש לך עכשיו...
כי רשמת שלא קנית כאלה בגלל מחירם היקר...