סבבה, זה אומר טעם אישי וסובייקטיביות, שזה סבבה
לפחות על זה מסכימים
אני יכול לשתף למשל בדיקה של שני אינטרקונקטים שערכתי אתמול. אחד נשמע יותר רזולטיבי, מתגלים יותר פרטים. רק מה? יש פחות בס, פחות ממה שאני רגיל לשמוע בקטעים שבדקתי. מבחינתי, על פי טעמי, אותו ״עודף רזולוציה״ לא מעניין כי המקור שלו הוא...