לדעתי, מהר מאד האנושי והמלאכותי יתערבבו עד לבלי היכר, מכיוון שמה שאתה קורא לו מלאכותי, נלמד מהתוכן האנושי עליו אימנו את מודל ה- AI. אני שותף לסברה שיישאר קהל גם למוזיקאים אנושיים, ולו בשל הנוסטלגיה.
אני ממש לא מרגיש שיש כאן סתירה. גם יצירה שיש בה רגש, דינמיקה, מבנה מוזיקלי אמיתי ואפילו פרשנות...