עמיר, אני מעריך את הדיוק שלך.
אתה צודק שהניסוח נע לעיתים בין אישי לכללי. זו הייתה בחירה מודעת לפתוח דיון רחב יותר, אבל הבסיס אכן אישי.
מעניין שבעצם בסוף התגובה שלך ניסחת בצורה מאוד פרקטית את מה שאני ניסיתי לנסח ברמה רעיונית: לעצור, לבדוק אם נפלנו ב"מלכודות", לאתגר את עצמנו, לשאול אם זה מצדיק את...