דן, אני מסכים איתך לגמרי.
רוב האנשים לא שייכים למחנה אחד, אלא מהווים אישיות מעורבת.
חילקתי את המחנות כדי לתאר בפשטות את הדינמיקה בדיונים, ולא כדי לתאר באופן מדויק בני אדם.
בפועל, כמו בחיים, אנחנו משלבים בין טיפוסים. במקרה של אודיופיליה אנחנו משתמשים במדידות, מקשיבים סובייקטיבית, מאמינים בערך...