ערן, אני חושב שאתה מפספס כאן נקודה בסיסית.
העובדה שאתה רואה בפוסט התחדשות ניקור עיניים לא הופכת אותו לכזה.
איתי השקיע שנים בבניית מערכת, עבד, חסך, החליף ציוד, למד, התנסה ובסוף בחר לרכוש רכיב מסוים, לא צריך להתנצל ובטח שלא להסתיר את ההתלהבות שלו כדי שאתה לא תרגיש "טריגר".
אם כל התחדשות יקרה...