שלום לכולם, שמי קובי שאלתיאל
לאחרונה רכשתי רסיבר יד 2 של denon
דגם avrx1200
הכל עובד מעולה בסטריאו וסראונד מלבד נטפליקס שמציג הודעת שגיאה בטעינת הכותר :
Pb101 (5.2.100)
מציין שברשותי ממיר הוט Fiber4k עם נטפליקס מובנה.
הממיר מחובר לרסיבר בכניסת cbl (כבל hdmi)