תוצאות החיפוש


  1. קובי שאלתיאל

    רסיבר כיצד ניתן להפעיל את הסאב במצב סטריאו ?

    שלום לכולם, יש לי רסיבר של DENON avrx1200 כאשר אני צופה בערוצים שמשדרים סטריאו ולא 5.1, הסאב לא עובד, יש דרך לגרום לו לעבוד גם בסטריאו ? כלומר להפוך את הסטריאו מ2.0 ל2.1 ? תודה מראש
  2. קובי שאלתיאל

    רסיבר בעיה עם נטפליקס ורסיבר denon avrx1200

    מעדכן שפתרתי את הבעיה באמצעות כבל אופטי, הממיר מחובר ישירות לטלוויזיה בHDMI, וכבל אופטי מהממיר ישירות לרסיבר. תודה לכולם :)
  3. קובי שאלתיאל

    רסיבר בעיה עם נטפליקס ורסיבר denon avrx1200

    התכוונת למסך אחר ? או שאחבר את הממיר לכניסה אחרת ברסיבר?
  4. קובי שאלתיאל

    רסיבר בעיה עם נטפליקס ורסיבר denon avrx1200

    מחובר מהממיר לרסיבר עם כבל 2.3 high speed hdmi לא עזר, אולי צריך גם שהכבל מיציאה של הרסיבר לטלוויזיה יהיה ב2.1 לפחות ?
  5. קובי שאלתיאל

    רסיבר בעיה עם נטפליקס ורסיבר denon avrx1200

    שלום לכולם, שמי קובי שאלתיאל לאחרונה רכשתי רסיבר יד 2 של denon דגם avrx1200 הכל עובד מעולה בסטריאו וסראונד מלבד נטפליקס שמציג הודעת שגיאה בטעינת הכותר : Pb101 (5.2.100) מציין שברשותי ממיר הוט Fiber4k עם נטפליקס מובנה. הממיר מחובר לרסיבר בכניסת cbl (כבל hdmi)

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור