תוצאות החיפוש


  1. I

    איפה הצעירים?

    עדיין מחכה לראות גרפים ומדידות. תודה.
  2. I

    איפה הצעירים?

    חיפשתי על זה באינטרנט ולא מצאתי, לכל היותר מדובר על הפרש של 5 מילישניות במגברי מנורות לא טובים. הפרש שלא ניתן להבחין בו.
  3. I

    איפה הצעירים?

    יש לך יותר נתונים עם הdelay הזה של 50 ms? באיזה מגברים זה קיים והאם תמיד?
  4. I

    איפה הצעירים?

    לא התייחסת למנורות ששם יש יותר עיוותים ממגברי טרנזיסטורים. שמעתי ציוד וחדרים שנמדדים מעולה אבל נשמעים ככה.
  5. I

    איפה הצעירים?

    שאלה : האם ציוד שהוא יותר נאמן למקור מבטיח יותר הנאה מהמוזיקה? האם נאמן למקור אומר שהסאונד יותר מרגש או מרגיש יותר חי? מגברי מנורות פחות נאמנים למקור, אבל לדעתי ולדעת רבים אחרים יוצרים סאונד יותר מרגש. כנ"ל לגבי רמקולים שופריים לעומת קרמיים (לדוגמא). אז אנשים כאלו הם פחות אודיופילים?
  6. I

    איפה הצעירים?

    בקיצור, מה שהורג את התחום זה המחירים השערורייתיים שהחברות לוקחות היום בשביל מערכות כניסה ברמת הייאנד. ההמלצה שלי היא לקנות ציוד משומש ולשדרג בהמשך מרכיבים שונים בהתאם ליכולת. כל המערכת שלי נבנתה ככה ואני לא מתחרט.
  7. I

    איפה הצעירים?

    אצלי טוענות שבמקום להתרכז במוזיקה עצמה ובתוכן שלה אני מרוכז בסאונד. זה לא נכון בכלל, אבל נראה ככה כלפי חוץ.
  8. I

    איפה הצעירים?

    מה שמדהים אותי הוא שלמרות שהצעירים היום חשופים לסאונד איכותי מאד יחסית דרך אוזניות (בהשוואה לאוזניות הפשוטות של סוני שהיו בשימוש בתקופת הווקמן), הם עדיין מתלהבים ומופתעים מאד כשהם שומעים מערכת איכותית. ככה זה עם חברים וידידים של הבנות שלי שמגיעים לביקור או עמיתים צעירים מהעבודה. אנקדוטה מעניינת...
  9. I

    הזמנה למפגשי ותערוכות אודיו לחברי קהילת dtown - זכרונות מתוקים ותקוות חדשות לא רחוקות

    המון תודות על האירוח הנפלא וכן על הדגמת המוצרים המעולים. אכן שתי מערכות מדהימות שלכל אחת יתרונות שונים, אבל המערכת עם האלטק מנצחת כאן…
  10. I

    Star grounding

    להארקת חשמל בצורת כוכב יש יתרונות במניעת תופעת group loops בחיבור שאינו כוכבי, כלומר שמכיל לולאה (הארקות בטור שמתחברות שוב להארקה ראשית). החיבור המעגלי יכול לייצר רעש בגלל השראה מגנטית ובנוסף יכול לאסוף רעש ממכשירים בעייתיים בגלל הפרשי מתחים בין צרכנים. לכן, עדיף לדעתי חיבור wi-fi בין מכשירים...
  11. I

    Audirvāna על Mac שילוב מנצח

    אולי באמת זה גם תלוי בדאק. אצלי אני מבצע המרה בסטרימינג לDSD ואז אני באמת שומע את השיפור.
  12. I

    Audirvāna על Mac שילוב מנצח

    תעבור לRoon + Tidal. לדעתי זהו שילוב טוב יותר מאשר Tidal לבד.
  13. I

    היכל התרבות מול היכל אלדר - חוויית ההופעה החיה המושלמת (1)

    סקירה מדהימה שעושה חשק לשמוע את ההיכל של שניצל. מוזר, אבל לא מצאתי בסקירה הרבה מעבר לנפח, עוצמה ודיוק. מה עם הרגש? האם המערכת גורמת להתלהבות, מעוררות רגשות ומנתקת אותך מהחיים האמיתיים וגורמת לך לא לרצות לכבות אותה לעולם?
  14. I

    WiiM Ultra המכשיר שעושה מהפכה בעולם האודיו

    לא כתבתי שהאחרים לא היו טובים. למרות שרובם אחלה, חלקם חוזרים על עצמם. תמשיך, יש כאלו שעדיין לא מבינים את המסר למרות שמסבירים להם שוב ושוב.
  15. I

    WiiM Ultra המכשיר שעושה מהפכה בעולם האודיו

    אחרי אלפי פוסטים, זה הפוסט הכי טוב שלך עד היום
  16. I

    Roon vs a good streamer

    ניסיתי Jplay. אכזבה מבחינתי. נשאר עם Roon שנישמע הרבה יותר מוזיקלי ומאפשר האזנה ממושכת בהרבה. לRoon יש גם הרבה יותר אופציות בסטינג.
  17. I

    Roon vs a good streamer

    שיפור משמעותי אצלי התקבל בהמרה ל DSD באמצעות Roon של הסטרימינג של טידל וזה בהשוואה לטידל באופן ישיר.

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור