תוצאות החיפוש


  1. I

    התחדשתי במערכת קומפלט Kora + Apretura

    תתחדש, רמקולים מהממים!
  2. I

    איך מבצעים סקירה מקצועית של ציוד אודיו, ומה באמת חשוב בתהליך הזה? רמז: לא המדידות.

    הביקורת לגבי טווח השמיעה של המבקרים המבוגרים היא נקודה שהם העלו במאמר (ראה מה שהעתקתי לכאן). : כנראה שאתה עוד אחד מאלו שלא קראו את המאמר והחליט להגיב מהר מדי. איבוד השמיעה קורה בעיקר בתדרים גבוהים שאינם רלוונטיים לרוב האנרגיה של המוזיקה. 5. Less Than 0.1% of Music Affected. Musical energy is...
  3. I

    איך מבצעים סקירה מקצועית של ציוד אודיו, ומה באמת חשוב בתהליך הזה? רמז: לא המדידות.

    אחד המסרים של המאמר (שלא קראת) הוא שאמנם ישנם פרמטרים מסויימים שאפשר למדוד אותם ולהסיק מהם אם הסאונד הוא טוב או לא, ולכן לנבא אם החוויה תהיה טובה או לא, אבל באותה נשימה נאמר גם שלא כל הפרמטרים ניתנים למדידה שכן לא ידוע מהם סך הפרמטרים שמייצרים אצלנו חוויה של סאונד מהנה וטוב. אני משוכנע שישנן...
  4. I

    איך מבצעים סקירה מקצועית של ציוד אודיו, ומה באמת חשוב בתהליך הזה? רמז: לא המדידות.

    עניין של מזל כנראה שהצליח לך. אולי הגזמתי בנושא הטמטום ואני מתנצל על כך. אכן, לקבל המלצות מחברים סומכים עליהם זה אכן דרך נוספת ומבטיחה.
  5. I

    איך מבצעים סקירה מקצועית של ציוד אודיו, ומה באמת חשוב בתהליך הזה? רמז: לא המדידות.

    סה"כ מסכים איתך. קונה רציני כמובן שלא יסתפק בביקורת לפני הקנייה אלא יערוך את המבחן בעצמו. אבל סקירות עוזרות לצמצם את האפשרויות ולחדד את הבחירה. מי שקונה ציוד רק על סמך ביקורות, או שהוא מפוצץ במזומנים או סתם מטומטם.
  6. I

    איך מבצעים סקירה מקצועית של ציוד אודיו, ומה באמת חשוב בתהליך הזה? רמז: לא המדידות.

    כנראה פיספסת את העיקר: המאמר לא מתיימר להציג עובדות אבסולוטיות אלא לתאר כיצד הם עורכים סקירות והם די טובים בזה בגדול. השאלה החשובה שעולה לאור המאמר ותגובותייך המרות היא האם בכלל ניתן לעשות סקירה אובייקטיבית על אודיו? יתכן ולא ולכן דעותייך, כמו דעותיהם אינן חשובות. בשורה התחתונה כנראה שהפרמטר...
  7. I

    איך מבצעים סקירה מקצועית של ציוד אודיו, ומה באמת חשוב בתהליך הזה? רמז: לא המדידות.

    א. לא בא לי להתאמץ כאן. ב. מתוך הכרות של הדברים שאתה כותב פה, יש בינינו יותר הסכמה מחילוקי דעות. ג. לא צריך לזלזל באנשים אחרים: וזאת מאחר והעיסוק בתחביב הזה קשור לטעם אישי ולא רק לנתונים יבשים - גם בזה לדעתי ישנה הסכמה בינינו. ד. לא מפריע לי שלא אהבת את המאמר. לא אני כתבתי אותו למרות שאני מסכים...
  8. I

    איך מבצעים סקירה מקצועית של ציוד אודיו, ומה באמת חשוב בתהליך הזה? רמז: לא המדידות.

    לגבי זיכרון של סאונד ואיכותו: אם אתה מרוכז בהאזנה ומתאמץ לשנן לעצמך מה אתה שומע ואיך אז קל מאד לבוא גם אחרי שבוע למקום אחר ולשאול את עצמך אם מה שאתה שומע דומה או לא למה ששמעת. מהמשפטים חסרי המשמעות שהבאת כאן נובע שאם לא היה קיים זכרון שמיעתי אז לא ההינו מסוגלים להעריך שום מערכת ללא A/B, ועובדה...
  9. I

    איך מבצעים סקירה מקצועית של ציוד אודיו, ומה באמת חשוב בתהליך הזה? רמז: לא המדידות.

    זכותך לנטוש, אבל הזלזול העמוק שלך בסוקרים מקצועיים ששמעו כנראה יותר מערכות ממה שאתה שמעת קצת מוזר ומבייש. הפרמטר המרכזי שאיתו אני מסכים אתם הוא החוויה הסובייקטיבית וההנאה.
  10. I

    איך מבצעים סקירה מקצועית של ציוד אודיו, ומה באמת חשוב בתהליך הזה? רמז: לא המדידות.

    מאמר מעניין שפורסם לאחרונה ב-The Absolute Sound. הוא אמנם ארוך וקצת מייגע, אך מציג הסברים יפים ומעמיקים למגוון שאלות בתחום. למשל: מדוע מדידות טכניות אינן מספרות את כל הסיפור? כיצד מאזינים מבוגרים עדיין יכולים להעריך ציוד אודיו באמצעות שמיעתם, גם אם זו כבר אינה חדה כשהייתה? האם ביקורות מקצועיות...
  11. I

    טראקים לבדיקת רזולוציה של מערכת

    מסכים לגמריי. אפילו כדאי קטעים עמוסים במיוחד שמאפשרים לבחון עד כמה המערכת נותנת בראש ומפרידה ומפרקת.
  12. I

    טראקים לבדיקת רזולוציה של מערכת

    לא מדוייק. בביקורות ציוד מסויימות נותנים אינפורמציה על מקטעים מסויימים, במיוחד במה שאמורים לשמוע שם. אם אתה צריך להתאמץ כדי לשמוע על מה הם כותבים אז חסרה רזולוציה במערת שלך. למשל, קולות רקע, דואטים, כלי מסויים וכדומה.
  13. I

    רמקולים Unison Research MAX1 במצב מעולה

    פרטי (יד ראשונה מארמה). רמקולים במצב מעולה נשמעים מדהים ומאד מוזיקלים, מתאימים במיוחד למגברי מנורות. מוזמנים לשמוע. מחיר בפרטי, מאד גמיש.
  14. I

    הבסיס הנעלם: מפצל חשמל חדש Shunyata Research Everest 8000

    לפי מה שהבנתי ממה שקראתי זה מה שהאוורסט עושה: לכל שקע יש מעגל מיוצב נפרד. אפשר להגיע כנראה לתוצאה דומה עם מספר קונדישנרים זולים, אחד לכל מכשיר. אבל אולי הוא עושה עוד בנוסף.
  15. I

    הבסיס הנעלם: מפצל חשמל חדש Shunyata Research Everest 8000

    אצלי כל מכשיר יושב על פוואר קונדישנר נפרד (למרות שלכל אחד מספר שקעים): הראוטר, הסטרימר/הדאק והמגבר. הפרדה מקסימלית עם התוצאה הכי טובה בניקיון ודינמיות. הבדל עצום בהשוואה לחיבור של יותר ממכשיר אחד על אותו קונדישנר. ממליץ לנסות בבית :)
  16. I

    פטיפון vs. דאק

    אם אתה צריך להישאר עם אחת מהן, מי זאת תהיה?
  17. I

    פטיפון vs. דאק

    המערכת עם האלטק שלך באמת משהו, המערכת השנייה פחות מרשימה.
  18. I

    איפה הצעירים?

    אתה הבאת את זה על עצמך.

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור