תוצאות החיפוש


  1. I

    עדיין שבויים בסטיגמה, קרמי זה כבר in...

    עם כל הכבוד לך, ויש הרבה, סאונד טוב זו לא המצאה שלך - היה כאן לפניך ויהיה אחרייך. עדיין לא הסברת לי מדוע יש מגוון כה רחב של ציוד אם לא בגלל הטעם האישי? ושוב על ביצועים: הנאה עולה על ביצועים. אם המערכת מפורטת מאוזנת אבל מעייפת - לא שווה.
  2. I

    עדיין שבויים בסטיגמה, קרמי זה כבר in...

    קצת שובינזם לא יזיק - אם האישה לא מורידה את הווליום אז הסאונד באמת טוב, אז בטוח לא מדובר על טעם נרכש...
  3. I

    עדיין שבויים בסטיגמה, קרמי זה כבר in...

    אם כבר טעמים - אז על טעם וריח אין להתווכח. אם הייתה אמת אבסולוטית בסאונד טוב אז כל המערכות בעולם היו מתוכננות באותו אופן ולא ההינו רואים מגוון כה רחב, ממגברי מנורות לטרנזיסטוריים, ומרמקולים horn עד קרמיים. אנחנו לא במטרה להגיע הכי מהר, זה לא פורמולה 1 כאן. ודרך אגב אף אחד לא בור כאן.
  4. I

    עדיין שבויים בסטיגמה, קרמי זה כבר in...

    שחזור מדוייק או לא, צובע או לא. בסופו של יום הסאונד הכי טוב הוא זה שמרגש עד דמעות כך שאתה לא יכול להתנתק ממנו. המערכת צריכה לעבוד בשבילנו ולא הפוך.
  5. I

    wharfedale elysian 2

    הכל תלוי בהתאמה להגברה (ולשאר החלקים). ההרבת׳ מעולים אבל על מנת להגיע למסקנה שאליה הגעת צריך לעשות בדיקה השוואתית מבוקרת.
  6. I

    wharfedale elysian 2

    הלינטון נראים כמו מציאה אדיופילית. ביקורות מהממות.
  7. I

    wharfedale elysian 2

    אכן היבואן של החברה, אבל הספציפיים לא מופיעים באתר שלו.
  8. I

    wharfedale elysian 2

    חבל מאד. לא בשבילי (מרוצה עם שלי) אבל החבר יתאכזב לדעת שאין אפשרות להאזין להם במיוחד בתקופה זו שלא מאפשרת קפיצה קלה לחו״ל...
  9. I

    wharfedale elysian 2

    חבר מעוניין לשמוע את הרמקולים. אשמח לדעת מי היבואן שלהם.
  10. I

    Tidal במחשב לא מסונכרנת עם האפליקציה באייפון

    יש באופן דומה לטידל-שליטת casting על הסטרימר
  11. I

    Tidal במחשב לא מסונכרנת עם האפליקציה באייפון

    אצלי tidal עובד דרך סטרימר mibox של Xiaomi כשהשליטה מהאייפון על הסטרימר. עובד טוב, לפעמים השליטה מתנתקת כשהסטרימר ממשיך להזרים - מעצבן קצת אבל לא נורא. איכות סאונד נהדרת.
  12. I

    שדרוג סאונד

    לא
  13. I

    שדרוג סאונד

    רואים שהיא הזיזה את הרמקולים. רויטל, היה שיפור?
  14. I

    שדרוג סאונד

    לא כל כך פשוט כמו שאתה מציג את זה. לא אמרתי שיש כללים פשוטים ולכן הדיון יכול להיות מעניין שווה לקרוא: http://www.acousticfrontiers.com/speaker-off-axis-understanding-the-effect-of-speaker-toe-in/
  15. I

    שדרוג סאונד

    זו בדיוק הכוונה - אולי לעזור ולהמנע ממצב שבו אנשים יעקבו אחרי כללי אצבע ולא יבינו למה הסאונד שלהם דפוק. בוודאי שרמקולים שונים דורשים הצבה שונה. אבל יתכן ויהיה אפשרי למצוא מכנה משותף בהצבתם, למשל לפי מרחק, גודל הרמקולים, סוגם (horn למשל), אופי ההגברה. לכן, שירשור כזה שמתאר על בסיס אישי את ההצבה...
  16. I

    שדרוג סאונד

    אולי שווה לפתוח שירשור חדש על איך להציב נכון רמקולים...יש אסכולות שונות בנושא ולא בטוח שלמרות הציוד המעולה שלרבים יש בבית, הם מיצו את המיטב ממנו
  17. I

    שדרוג סאונד

    מאד תלוי בסוג הרמקולים וההגברה. יש רמקולים שדורשים העמדה כזו, אחרת נשמעים פחות טוב.

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור