תוצאות החיפוש


  1. איציק ירקוני

    האם עשיתי טעות ?

    זה בסדר גמור כל עוד אתה בתצורה של 5.1. במידה ותשנה תצורה ל-7.1 תצטרך לשנות את מערך הרמקולים האחורי ל-SBL ו-SBR
  2. איציק ירקוני

    התחדשתי בנגן דאק מבית לקסמן יפן - LUXMAN D-10X

    תודה אביב. נראה שהשדרוג הבא אצלך כבר בתהליך.
  3. איציק ירקוני

    התחדשתי בנגן דאק מבית לקסמן יפן - LUXMAN D-10X

    מעבר לזה שנגן הוא נח לשימוש, הוא מאפשר לך ליהנות ממגוון פורמטי אודיו משובחים. SACD XRCD MQA HDCD DVD AUDIO
  4. איציק ירקוני

    התחדשתי בנגן דאק מבית לקסמן יפן - LUXMAN D-10X

    את האלבום הזה של בן וובסטר שמעתי לראשונה אצל חברנו היקר שלמה זבדה.. מאמצים רבים נדרשו כדי לרכוש יחידה חדשה. כיום הוא נדיר להשגה.
  5. איציק ירקוני

    התחדשתי בנגן דאק מבית לקסמן יפן - LUXMAN D-10X

    אין ספק שזה השילוב הנכון והטוב ביותר בניהם במיוחד בחיבור כבל USB
  6. איציק ירקוני

    התחדשתי בנגן דאק מבית לקסמן יפן - LUXMAN D-10X

    תודה גיא. מי מכיר אותו בארץ טוב ממך! בנוסף.. מה שעמד מאחורי הרכישה הוא השימוש ביחידת הדאק החלומית הטמונה בנגן. מה שיאפשר לי בעתיד שילוב של סטרימר רשת טרנספורט משובח, כדי לקבל את אותו גוון סאונד שמניב הנגן. על הפרק עומד LUXMAN NT-07 שהאזנתי לו כשהוא משודך לנגן LUXMAN D-07X שילוב חלומי.
  7. איציק ירקוני

    התחדשתי בנגן דאק מבית לקסמן יפן - LUXMAN D-10X

    תודה. הרעיון לרכישת הנגן. ראשית עבור דיסקים. שימוש עתידי ביחידת הדאק, רכישת נגן רשת טרנספורט משובח. יש ברשותי מגוון של דיסקים בפורמטי CD SACD HDCD XRCD
  8. איציק ירקוני

    התחדשתי בנגן דאק מבית לקסמן יפן - LUXMAN D-10X

    תודה. תתחדש על הלקסמן L-509Z פצצה של משולב.
  9. איציק ירקוני

    התחדשתי בנגן דאק מבית לקסמן יפן - LUXMAN D-10X

    תודה שלמה. אמת. בנגן הנרכש ישנם ממירים שונים מהמקובל בתעשייה. הוא ערוך ומוכן לשידוך סטרימר טרנספורט, מה שיאפשר לשמור על גוון הסאונד גם בהאזנה לקבצים.
  10. איציק ירקוני

    מגברי סופר אינטגרייטד

    לקסמן L-509Z מגבר אינטגריטד מהשורה הראשונה, משופר משמעותית מהדגם היוצא. תתחדש ותהנה ממנו לשנים.
  11. איציק ירקוני

    התחדשתי בנגן דאק מבית לקסמן יפן - LUXMAN D-10X

    יצא לי להאזין לאקיופייז המבוסס על ממירים של סאברה, לא התחברתי. גוון הסאונד בלקסמן פשוט מרגש.
  12. איציק ירקוני

    התחדשתי בנגן דאק מבית לקסמן יפן - LUXMAN D-10X

    אין ספק שסטרימר נח יותר לתפעול. גם בתחום הזה כדי לקבל איכות שמע מיטבית יש צורך להשקיע בסטרימר משובח. הנגן שרכשתי ערוך ומוכן לשידוך סטרימר. בעדיפות לסטרימר טרנספורט.

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור