תוצאות החיפוש


  1. shushu

    כבלים מדברים הרבה על התאמת Gain, מה לגבי חתך המוליכים של האינטרקונקטים?

    מה שמשנה באינטרקונקט זה הקיבול (C), שיהיה הכי נמוך שאפשר. להתנגדות הכבל (R) אין כמעט משמעות באינטרקונקט. כמה שזה נשמע מוזר, באינטרקונקט הזרם הוא יחסית אפסי. סידי שמוציא 2 וולט רואה התנגדות של 47k בכניסה של קדם מגבר. הזרם יהיה 2/47000, שזה 42 מיקרואמפר.
  2. shushu

    לוסלס בספוטיפי יגיע כנראה בסוף

    התכוונתי בהשוואה לטידאל
  3. shushu

    לוסלס בספוטיפי יגיע כנראה בסוף

    אולי אני טועה אבל מרגיש לי סאונד דחוס קצת וקצת יותר מפוקס
  4. shushu

    Phasemation EA320

    מצב חדש 10/10 בקושי עבר ברייק אין, 6000 שח
  5. shushu

    התחדשתי - שינויים בהרגלי השמיעה - kerr k 200 + Accustic Arts+In akustic

    רמקול מוניטור אנגלי עם טרנסמישן ליין, מעניין. תתחדש ותהנה
  6. shushu

    תוספת מגבר נוסף מדגם LUXMAN M10X כנראה שאין דרך חזרה.

    הכל טוב, כל אחד מה שעושה לו טוב(ורד)
  7. shushu

    תוספת מגבר נוסף מדגם LUXMAN M10X כנראה שאין דרך חזרה.

    האמת דעתי הפרטית בלבד אבל לא ברור לי מה יש להתגאות בהיות האדם ציודופיל זה אומר שאף מערכת באמת לא מספקת אותו ברגע שיש מערכת אחת טובה, לא צריך עוד מערכות. לטעמי עדיף מערכת אחת בינגו מאשר עשרים מערכות שהן בערך.
  8. shushu

    תוספת מגבר נוסף מדגם LUXMAN M10X כנראה שאין דרך חזרה.

    כן ברור כתבתי נתונים על 8 אוהם כדי להמחיש את הטענה העכבה המינימלית חשובה כדי לדעת אם יכנס לקליפינג עם הפרליסטן, והתשובה היא שלא, כי הרמקול יורד ל 3.2 מינימום. לא מסובך
  9. shushu

    תוספת מגבר נוסף מדגם LUXMAN M10X כנראה שאין דרך חזרה.

    מה זה משנה? לא ברור לי מגבר בסטריאו יש לו spec מסויים אותו המגבר בברידג, יש לו spec קצת אחר עכשיו תחליט אם ה spec מתאים לך או לא.... לא רואה קשר למגבר אחר... מגבר אחר זה מגבר אחר, מי אמר שהוא יהיה עדיף על הלקסמן בברידג? במקרה של הלקסמן הנתון: בסטראו יורד ל 1 אוהם הספק 150 וואט לערוץ דאמפינג...
  10. shushu

    תוספת מגבר נוסף מדגם LUXMAN M10X כנראה שאין דרך חזרה.

    פי שנים רעש מכלום זה עדיין כלום רעש, לא תהיה בעיית רעש בבגרידג. בנוסף על פי מה שבדקתי הפרליסטן יורדים ל 3.2 אוהם מינימום ה 10x מסוגל לרדת לשני אוהם בברידג׳, אז לא תהיה בעיה בקיצור, תתחדש
  11. shushu

    התייעצות בנושא חשמל ואודיו

    בפטיפון העסק רגיש ממש בגלל הגיין הגבוה של הפונו... ברגע שנכנס מכשיר רועש, או כשהאדמה לא מחוברת כראוי, זה נשמע מהרמקולים כשהפונו מחובר. מבחינתי אם אני מגביר ווליום עד מצב 12 נניח והרמקולים שקטים, דיינו
  12. shushu

    התייעצות בנושא חשמל ואודיו

    אם תחבר מכשיר רועש לתקע במטבח למשל, הרעש יגיע אל המערכת גם אם סללת קו חשמל יעודי... לכן כל השנאים המבדלים וכו (אין לי מושג אם זה עוזר, אך פעם לא היה לי) קל וחומר במפצל, לא חושב שמשנה צורת החיבור, אם מכשיר רועש זה יגיע לכולם.
  13. shushu

    התייעצות בנושא חשמל ואודיו

    בשתי צורות החיבור, חשמלית כל התקעים מקוצרים אחד אל השני
  14. shushu

    מה הקשר בין קומפרסור ,מכונת כביסה ,נעלי ריצה ותחתיות למניעת ויברציות מתחת לדגלי אודיו

    המכשיר ברשותי בערך חצי שנה, יכול לכתוב פה המון, יש מלא חומר ברשת. הוא החליף דאק שעלה לפני 10 שנים 5000 דולר. רכשתי אותו כדי שיתפקד כסטרימר והופתעתי ממש מהביצועים של הדאק. כרגע הוא משמש אותי כדאק וסטרימר עד שאמצא הצדקה להשקיע יותר. מה שאהבתי: שני דאקים ess 39qm אחד לכל ערוץ שאסי קטן עם מסך...
  15. shushu

    מה הקשר בין קומפרסור ,מכונת כביסה ,נעלי ריצה ותחתיות למניעת ויברציות מתחת לדגלי אודיו

    המכשיר ברשותי בערך חצי שנה, יכול לכתוב פה המון, אבל יש מלא חומר ברשת. הוא החליף דאק שעלה לפני 10 שנים 5000 דולר. רכשתי אותו כדי שיתפקד כסטרימר והופתעתי ממש מהביצועים של הדאק. כרגע הוא משמש אותי כדאק וסטרימר עד שאמצא הצדקה להשקיע יותר. מה שאהבתי: שני דאקים ess 39qm אחד לכל ערוץ שאסי קטן עם...
  16. shushu

    מה הקשר בין קומפרסור ,מכונת כביסה ,נעלי ריצה ותחתיות למניעת ויברציות מתחת לדגלי אודיו

    דאק זול שמתקרב מאוד למכשירים יקרים הוא ה bluesound node icon. לא מאמינים? נסו בעצמיכם בכלל הדיגיטל ברמות מחיר עד 10000 שח השתפר פלאים ומשתווה למכשירים דורות אחורה יקרים בהרבה.
  17. shushu

    סטרימינג לעומת CD

    הדגם מתחתיו עולה בערך כמו הרמקול שלך, כרטיס טיסה לאיטליה שעולה כמו הקונקטור שלהם ואתה כנראה חוזר עם אחד :cool:
  18. shushu

    סטרימינג לעומת CD

    1. למה? (זה רמקול כמעט 100db נצילות, שופרי בחלקו שכנראה היית בונה סביבו אלק׳ אחרת לגמרי) 2. ניסיתי להדגיש בעיקר (שבמוצרים שאני מבין איך לקרוא את במדידות שלהם) שלא אשקול מוצר שאני יודע שנמדד גרוע. כמובן שיש שוני בין מוצרים הנמדדים טוב, ויש העדפה אישית.
  19. shushu

    סטרימינג לעומת CD

    אתה רוצה רמקול (או כל רכיב אודיו אחר) שמהונדס טוב. למה לשלם על מוצר מהונדס לא טוב? עקומה ישרה ככל האפשר, פיזור אחיד בכל התדרים כמה שאפשר (איו מושלם), נצילות ועכבה נורמלית. זה לא אומר שכל רמקול כזה יתאים לכל אחד או לכל טעם, אבל מוצרים בעלי מדידות גרועות אני לא אשקול אפילו לבדוק אצלי בבית. בסופו...

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור