דן,
טעם אישי קיים באודיופיליה לא רק אצל עמיר אלא אצל רוב האנשים כנראה. זו עובדה חזקה יותר מכל המחקרים של טול גם יחד.
רמקולים, מגברים, מנורות, טרנזיסטורים , לא נשמעים זהה, זה טריויאלי.
גם אם תיקח חדר מטופל אקוסטית לעילה ולעילה
תכניס אליו ציוד שונה, הוא ישמע שונה. קח דיפטיק לעומת פרליסטן, לעומת...