תוצאות החיפוש


  1. O

    אני רק שאלה

    יש נוסחאות לכך, הן לוקחות בחשבון את מידת ההחזריות של החדר - לא משהו שהוא יוכל לחשב כרגע. אבל הוא בוודאות צריך הרבה פחות הספק מאשר בחלל הפתוח. בדוגמה שלך אני משוכנע ש 50W יספיקו וסביר שגם 40W.
  2. O

    אני רק שאלה

    חישבת כאילו הוא בשפת הים. בחדר סגור עוצמת הקול לא יורדת כיחס של 1 חלקי R בריבוע, אתה ממש רחוק מהתוצאה הנכונה.
  3. O

    המלצות schiit

    אל תאמין להייפ ואל תקנה בלי להקשיב. עדיף ציפור ששמעת ביד (ראשונה או שניה) משתי ציפורי סקירות על העץ. ובפרט לגבי schiit היה לי modi שהתקלקל ונזרק וטוב שכך.
  4. O

    אקוסטיקה הסערה המושלמת שחולל אצלי דן נגר

    תתחדש, יגעת מצאת וכו'. פוסט מדהים.
  5. O

    המערכת היקרה ביותר בישראל שאני מכיר...

    שאפו איזו מערכת יפה, הסטנד עם המשרביה נעים לעין. שאפו לבעל המערכת שהגשים חלום.
  6. O

    החיים קצרים בשביל ברייק-אין ארוך

    אז אם אנחנו כבר בענייני עובדות, אולי תפרט את העובדות, מה גורם למוח שלי להנות ממוזיקה?
  7. O

    פריז ג'אז סביב לה...

    איזה כיף ערן, כתבת יפהפה פוסט שעושה נעים.
  8. O

    החיים קצרים בשביל ברייק-אין ארוך

    יאללה חברים בידידות, סתם נתקעתם אחד מול השני.
  9. O

    כיול חדר האזנה ROOM CORRECTION בעזרת DEQ2496 MASTERING PROCESSOR

    צודק זו מגבלה, והלוואי שספוטיפיי היה נתמך ב roon, זה לא הולך לקרות בקרוב... אנסה עם Q גבוהים ומדויקים יותר, תודה רבה.
  10. O

    כיול חדר האזנה ROOM CORRECTION בעזרת DEQ2496 MASTERING PROCESSOR

    כל הכבוד. אני גם משחק באזורים הללו אם כי בפחות רצינות ובדרך כלל עם Q יותר קטן משלך,ולכן כנראה עם פחות הצלחה בינתיים. שמת לב אם יש הנחתה של איכות כשמשפעלים את roon dsp? מעניין איך המימוש של roon, ומה קורה בתדרים הגבוהים, שגם אם אין בהם תיקונים/פילטרים, אולי מתבצע שם שחזור ומניפולציה?
  11. O

    סדרת רמקולים חדשים של FYNE AUDIO

    לרגע חשבתי חאן בארותיים, זה מקום מעולה לחדר הדגמה :) בהצלחה!!!
  12. O

    אתם יודעים להתמודד עם פערים בבאס?

    דן עזוב אודיו, זה מועמד חזק אצלי לציטוט של 2022.
  13. O

    החיים קצרים בשביל ברייק-אין ארוך

    בדיוק מאותה סיבה שמכונית יד שניה עם 2000 קמ יותר זולה מחדשה עם הניילונים.
  14. O

    התקנת טלוויזית אולד

    אז תקרא טוב: מגיע לך מוצר חדש גם קוסמטית, לא רק חדש מבחינת תקינות. תשאל אותו מה יקרה כשתרצה למכור את המסך והקונה לא יסכים לקנות כי הוא שרוט כי הוא נפל בעת ההתקנה? מי יפצה אותך אז? תשאל אותו במה מתבטאת האחריות שהוא לוקח? זה סתם מילים. לקחת אחריות זה אומר או שיאריך לך משמעותית את האחריות, אם...
  15. O

    התקנת טלוויזית אולד

    אחי אל תיעלב אבל אתה לא מתייחס להצעות שלנו וסתם מדבר איתו בלי להתעקש על כלום .
  16. O

    התקנת טלוויזית אולד

    ואם הגב היה שבור? או שתתעקש או שתישאר עם המסך השרוט.
  17. O

    התקנת טלוויזית אולד

    תגיד להם שקנית מסך חדש ומגיע לך מסך חדש ולא שרוט, ואם תרצה למכור אותו ולא ירצו לקנות בגלל השריטות? אם הם לוקחים אחריות אז שיחליפו לך לחדש ולא שרוט
  18. O

    בקשה לעזרה לחסר מיומנות ב- TIDAL

    צודק גם אני השתגעתי מזה. תלחץ על האייקון הימני התחתון, ציור של איש בתוך עיגול, ומשם תתקדם, תוך מסך או שניים אתה מגיע ל My Collection, ומעכשיו זה כבר ישאר כמו פעם.
  19. O

    קיימות - האם הגענו ליעד?

    כתבה יפה תמיר. נושא חשוב וחם בקיימות של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה הוא הזכות לתקן, the right to repair. דרישה שמוצרים לא ייזרקו עם התקלה הראשונה. שיפרסמו תוכניות, מעגלים ומודולים של מוצרי אלקטרוניקה, לאפשר תיקון ע"י גוף שלישי.
  20. O

    נגן המלצה לדאק chord hugo או לדגם אחר מקביל ואף טוב יותר(אם קיים)

    יש כמה וכמה משתמשי לומין בארץ. אצלי זה d2 עם ספק כח של תדי פארדו (יאיר), שעלה על כמה דאקים בגיזרת המחיר שלו. תלת מימדיות וכו' בהחלט. שים לב שפרט לדאק זה בראש ובראשונה סטרימר ברמה גבוהה ותמיכה רחבה.

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור