יש נוסחאות לכך, הן לוקחות בחשבון את מידת ההחזריות של החדר - לא משהו שהוא יוכל לחשב כרגע. אבל הוא בוודאות צריך הרבה פחות הספק מאשר בחלל הפתוח. בדוגמה שלך אני משוכנע ש 50W יספיקו וסביר שגם 40W.
אל תאמין להייפ ואל תקנה בלי להקשיב. עדיף ציפור ששמעת ביד (ראשונה או שניה) משתי ציפורי סקירות על העץ.
ובפרט לגבי schiit היה לי modi שהתקלקל ונזרק וטוב שכך.
כל הכבוד. אני גם משחק באזורים הללו אם כי בפחות רצינות ובדרך כלל עם Q יותר קטן משלך,ולכן כנראה עם פחות הצלחה בינתיים.
שמת לב אם יש הנחתה של איכות כשמשפעלים את roon dsp? מעניין איך המימוש של roon, ומה קורה בתדרים הגבוהים, שגם אם אין בהם תיקונים/פילטרים, אולי מתבצע שם שחזור ומניפולציה?
אז תקרא טוב:
מגיע לך מוצר חדש גם קוסמטית, לא רק חדש מבחינת תקינות. תשאל אותו מה יקרה כשתרצה למכור את המסך והקונה לא יסכים לקנות כי הוא שרוט כי הוא נפל בעת ההתקנה? מי יפצה אותך אז?
תשאל אותו במה מתבטאת האחריות שהוא לוקח? זה סתם מילים. לקחת אחריות זה אומר או שיאריך לך משמעותית את האחריות, אם...
צודק גם אני השתגעתי מזה. תלחץ על האייקון הימני התחתון, ציור של איש בתוך עיגול, ומשם תתקדם, תוך מסך או שניים אתה מגיע ל My Collection, ומעכשיו זה כבר ישאר כמו פעם.
כתבה יפה תמיר.
נושא חשוב וחם בקיימות של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה הוא הזכות לתקן, the right to repair.
דרישה שמוצרים לא ייזרקו עם התקלה הראשונה. שיפרסמו תוכניות, מעגלים ומודולים של מוצרי אלקטרוניקה, לאפשר תיקון ע"י גוף שלישי.
יש כמה וכמה משתמשי לומין בארץ. אצלי זה d2 עם ספק כח של תדי פארדו (יאיר), שעלה על כמה דאקים בגיזרת המחיר שלו. תלת מימדיות וכו' בהחלט.
שים לב שפרט לדאק זה בראש ובראשונה סטרימר ברמה גבוהה ותמיכה רחבה.