גנאדי, הדינמיקה היתה מטורפת! זה פשוט משהו שצריך לשמוע.
לגבי AudioNec, בתערוכה לפני שנתיים, מאוד מאוד מאוד אהבתי את הרמקול הזה בחדר של Kora דווקא.
השנה, הגעתי עם צפיה לשמוע ליין חדש שלהם שאמור להיות במחיר נגיש יותר, הליין נקרא obi, רמקולים open baffle שלא הרשימו אותי במיוחד, אבל מאוד יכול להיות...