תוצאות החיפוש


  1. 845

    מערכת של מיכאל

    מגבר קטן בעבודה ..7 וואט CLASS A
  2. 845

    מערכת של מיכאל

    משהו טרי.. פרה חדש. תוכנן לעבוד עם 4 סוגים של שפופרות שונות. 6SN7,C3m,C3g,7N7. תהנו!(ורד) (ורד)
  3. 845

    עצות לגבי תיקון טייפ ומציאת מעבדת תיקונים

    אני אסבך אותו עם מה שבא לי...:) לרוב המקרים רולרים מעוותים ויבשים לגמרי.ואין מה לעשות חוץ מלהחליפם.
  4. 845

    עצות לגבי תיקון טייפ ומציאת מעבדת תיקונים

    אתה צריך להחליף את הגלגלים מובילים,אלה מגומי שמושכים את הסרט. הם יבשים כנראה. יש הפיצויות בין עובי סרט בקלטות שונות ,וקלטות עם סרט דק יותר נמשכים במעמץ לא אחיד.בזה צריך להתחיל.
  5. 845

    Jeff Beck RIP

    https://www.bbc.com/news/entertainment-arts-64228780 :בכי::לב-שבור:
  6. 845

    אמת של קבלים אודיופילים

    לא מחפש אוהדים :)
  7. 845

    אמת של קבלים אודיופילים

    וכאן אתה טועה ומטעה. שנאי צימוד זה לא צרה במיוחד היום (כל המגברים שלי בנוים ככה).יש עוד הרבה מאוד שיקולים טכניים לטובת שמוש בשנאי צימוד לאומת קבלי צימוד שיש לך עוד ללמוד כנראה...לגבי המשקל...מגבר שפופרות צמוד שנאים לא שוקל יותר ממגבר SS טוב. כל השיקולים בעד או נגד אני משאיר לראיה תכנית של כל...
  8. 845

    אמת של קבלים אודיופילים

    בבקשה! כמובן,שיש ספק כוח ..שלצורך סינון והצמדה חייבים בו להיות קבלים.אבל זה כבר סיפור אחר. ותכלס,אפשר להפעיל מגבר כזה עם סוללות אז לא צריכים קבלים בכלל:)
  9. 845

    אמת של קבלים אודיופילים

    מעגל הגברה? כן.. מעגל הספקה ,לא
  10. 845

    אמת של קבלים אודיופילים

    מה זה משנה איך מייצרים אותם? קבל הכי טוב זה כאשר אין קבל :)
  11. 845

    אמת של קבלים אודיופילים

    אמת הערומה
  12. 845

    האם יש לשים לב להתרשמות של חברים בקשר למערכת הפרטית ?

    בוודאי...אבל דיברנו על טסלה שהוא רכב לא ספורטיבי אבל עדיין עם היגוי מצויין לדעתי. ואין טעם להשוות אותו עם רכב ספורט. (נהגתי על כמה כן?)
  13. 845

    האם יש לשים לב להתרשמות של חברים בקשר למערכת הפרטית ?

    אני אישית כבר שנה נוהג בטסלה לונג ריינג' ,לפני טסלה הייתי עם BMW לא הכי מפותח אבל גם לא הכי נחות. יכול להגיד לך שלגבי היגוי של טסלה אתה כותב שטויות:p
  14. 845

    האם יש לשים לב להתרשמות של חברים בקשר למערכת הפרטית ?

    ברור..מבינוניות ומטה..רק שהם לא יודעים את זה
  15. 845

    האם יש לשים לב להתרשמות של חברים בקשר למערכת הפרטית ?

    אלדר! המערכת היא בשבילך ולהנאתך. ככה זה אצלי לפחות. אני אוהב את התוצאה ונהנה ממערכת וזה מה שחשוב. עברתי את הגיל כאשר היה חשוב מה חברה יגידו.
  16. 845

    איך יראה הסטאפ הבא שלכם

    לא מוכר:מלאך:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור