תוצאות החיפוש


  1. R

    כמה חבל ...

    אצלי, בניגוד למה שחשבתי שיקרה, האנלוג השתלט לגמרי. 80-20 או אפילו 90-10 לטובת האנלוג...
  2. R

    כמה חבל ...

    איתי, כשרכשת את המיסטראל זה היה שדרוג למעלה?
  3. R

    מי אני ומה שמי?

    Living voice חדשים? איזה יופי, חברה נהדרת.
  4. R

    מי אני ומה שמי?

    לא הבנתי, נראה לך שיש מישהו שלא יודע שזה ערן בתמונה וששם העסק שלו הוא אודיופריק?
  5. R

    מי אני ומה שמי?

    לפי הפוזה של ערן הוא לא מרים שם טידאל משום דגם. את הציוד שנמר קונה אפשר לנייד רק במשאיות:D
  6. R

    הדגמים החדשים של PARASOUND

    Z לא כל היבואנים מוכנים להדגים בבית ובטח שלא ישאירו ציוד.
  7. R

    איך שגלגל מסתובב לו (התחדשתי בהגברה של Pass)

    רק אני חושב שזו הייתה דחקה?
  8. R

    איך שגלגל מסתובב לו (התחדשתי בהגברה של Pass)

    תודה, יש מצב שאתה מצלם את החדר? אני סקרן איך סידרת אותו, זיהיתי שהדיפיוזרים והסופגים ששמת כמו שלי (:
  9. R

    איך שגלגל מסתובב לו (התחדשתי בהגברה של Pass)

    נירו תתחדש, מאוד מעניינת אותי הבחירה שלך. יש לנו חדר יעודי בגודל דומה ויש לי מגבר שפופרות קלאס איי. אוהב מאוד את הסאונד שלו. אם לא המגבר הזה הייתי רוכש את ה 590 של לקסמן, קלאס איי 30 וואט. הדבר הכי קרוב ששמעתי לשפופרות בלי החסרונות שציינת ומגבר אדיר באופן כללי. לא שמעתי את הפאס אבל מדובר בנתונים...
  10. R

    איפה המגפה?

    לא נראה לי שמישהו השווה את הקורונה לסרטן או לזיהום אוויר. הייתי משאיר לרופאים מומחים לנתח את המחלה הזו ולאודיופילים משאיר את העיסוק באודיו.
  11. R

    נגן האם טיונר נחשב עדיין כמקור למוסיקה?

    מעולם לא היה לי טיונר במערכת אבל יצא לי לשמוע טיונרים שנשמעים מעולה במערכות של אחרים.
  12. R

    נגן האם טיונר נחשב עדיין כמקור למוסיקה?

    עניין אישי לגמרי, אם אתה אוהב לשמוע רדיו, ממי אתה צריך אישור?
  13. R

    TIDAL VS SPOTIFY

    אריה גור
  14. R

    התרשמות אישית מרמקולים Devore Fidelity - gibbon Super Nine

    תומר, לא שמעתי את ה9.2 אבל ה d7 המהוללים היו אצלי למשך חודש במסגרת טרייד שעשיתי עד שמכרתי אותם. שמתי לידם את ה Devore 88 שהיו בזמנו דגם הכניסה ולא מיוצרים יותר. פערי האיכות היו גדולים מאוד לטובת ה Devore.
  15. R

    נפלה עטרת ראשנו - חברינו אריה גור הלך לעולמו!

    לא מאמין..... רק לפני שבוע נפטר אדם יקר, אודיופיל שלא כתב בפורומים- מרדכי ביילין. ליוויתי אותו בהרכבת מערכת והיינו מיודדים. ועכשיו אריה.... אריה היה הביקור הראשון שלי בבית של אודיופיל לפני 20 שנה פלוס. איש נפלא, מצחיק, עם חוש הומור שהיה השגריר של ניים ותמיד ידע להשחיל את שם החברה עם קריצה לכל...
  16. R

    לבחור רמקול קשה יותר מאשה

    אפי תתחדש ותהנה, מעולם לא שמעתי פיאגה, נראים טוב!
  17. R

    לבחור רמקול קשה יותר מאשה

    תומר, יצא לך לשמוע את Devore Fidelity X?

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור