תוצאות החיפוש


  1. O

    RC ROOM CORRECTION עם כיול אוטומטי, מה היכולות לשנות אם לא מרוצים מהתוצאה של הכיול האוטומטי?

    זה איפושהו באמצע בין קלרינט לעומת כלי אחר, לבין הבדל דק באימג'ינג. אי אפשר להגיד על כל משפט שעוסק בזיכרון של צליל שהוא אינו תקף אם עברו יותר מחמש שניות. אם אני שומע במערכת חדשה לי, בהקלטה שאני מכיר, שלתזמורת יש הד חזק מדי והאולם נוכח מדי לעומת הזיכרון שלי מהאזנות במערכות וחדרים אחרים - נכון...
  2. O

    RC ROOM CORRECTION עם כיול אוטומטי, מה היכולות לשנות אם לא מרוצים מהתוצאה של הכיול האוטומטי?

    מאיפה הבנת שהשוטאווטים מיותרים? ברור שכדי להשוות כמה שיותר פרטים מתוך חוויה טריה עדיף מרווח זמן קצר ותנאים זהים. הדוגמאות שלי באו להראות שיש זיכרון שמיעתי שאיננו מתומלל, ועל כך שיש קשר בהחלט בין הזיכרון לבין החוויה החושית של השמיעה. אני גם לא מדבר על הבדלים דקים כאלה כמו שאתה מדבר עליהם, שם כמו...
  3. O

    RC ROOM CORRECTION עם כיול אוטומטי, מה היכולות לשנות אם לא מרוצים מהתוצאה של הכיול האוטומטי?

    מה שאנחנו שומעים לזה אני קורא חוויה, אי אפשר לזכור צליל אם לא חווים אותו במובן של חוויה חושית. אולי עדיף לקרוא לזה "צליל נשמע". אתה שוב הולך לאזורים הקיצונים של אין קשר בין הדברים. כשאני נזכר במליחות של אוכל שאכלתי לפני שבוע, או בעוצמה של רעם או יירוט, מבלי ש"אמרתי לעצמי" כדבריך, איך אתה קורא לזה?
  4. O

    חיבור סטרימר טרנספורט ללא DAC

    באופן עקרוני אם הם נפרדים, עדיף ווליום בדאק/ממיר ולא בסטרימר.
  5. O

    RC ROOM CORRECTION עם כיול אוטומטי, מה היכולות לשנות אם לא מרוצים מהתוצאה של הכיול האוטומטי?

    @AK1 @RB68 @RanMoyal אין לי ויכוח שיש חוויה ויש זיכרון שלה. זה ברור. הבעיה שלי היא עם הגישה הזו ומה שנובע ממנה. איך כמעט אין קשר ביניהם, אם הזיכרון נובע מהחויה, ואם בכל משך החויה אנחנו משווים אותה מול הזיכרון? ברור שאיננו (רובנו לפחות) יכולים לשמוע חמש דקות של סימפוניה ולזכור את רצף אין סוף...
  6. O

    איזו חוליה בשרשרת אודיו משפיעה ביותר על איכות תוצאת הביצועים.

    הציטוט של המחיר היה לצורך דוגמה, ולהמחשה של אילוצים כספיים. במחיר מסוים צריך לבחור את הפשרות. וברור שיש חברות שנותנות יותר עבור השקל מאחרות.
  7. O

    איזו חוליה בשרשרת אודיו משפיעה ביותר על איכות תוצאת הביצועים.

    כש @matanoosh מדבר על רמקול "בינוני" מחובר למגבר טוב, סתם אני מנחש שהוא מדבר על רמקול קטן. אולי לא סתם, בכז היתה הדוגמה של הקף. קח רמקול two way קטן ב 10k שתוכנן היטב ותחבר למגבר ומקור שופרא, תקבל ממתק (שלא מנגן חזק ולא יורד ל 30). קח רמקול גדול ב 10k, המגבר לא יוכל לבטל את ההדהודים בתיבה...
  8. O

    קצת עזרה לפורום החביב הזה !

    הי עמיר, קראתי את זה קודם וזה לא מדויק, אבל עכשיו זה כבר מופיע פעמיים ובהקשר מעשי אז שווה לתקן. זה לא: מכנה משותף (מספר שלם ששניהם כפולה שלו) אלא מכנה משותף ששניהם כפולה שלמה שלו. המכנה לא צריך להיות שלם, כמו בערך כאן, כש 2.5 (נגיד שזה הגובה לצורך הדיון) הוא מכנה משותף של 2.5 ושל 5...
  9. O

    RC ROOM CORRECTION עם כיול אוטומטי, מה היכולות לשנות אם לא מרוצים מהתוצאה של הכיול האוטומטי?

    ברור. לכן אם אבא שלי מתקשר אליי אני יכול לזהות אותו רק אם דיברנו כרגע בטלפון, אחרת אולי אבלבל אותו עם המוכר במכולת. וזיכרון של איך סטיינווי נשמע לעומת בוסנדורפר הוא בכלל לא אפשרי.
  10. O

    עזרה בהתאמת מגבר לרמקולים

    החנויות שאני מכיר הן יותר לציוד יקר ואקזוטי יותר. אולי תחפש חנות עם מוכר נחמד שייתן לך לשמוע בנחת כמה רסיברים, אולי תביא את הרמקולים מהבית. מצטער אני לא ככ מכיר רסיברים, תחפש אם יש שרשורים קודמים על הנושא ותקרא סקירות על רסיברים, הן אולי יתנו לך כיוון על הסאונד שלהם ותוכל לכוון קצת למה שאתה מחפש.
  11. O

    עזרה בהתאמת מגבר לרמקולים

    מה בערך התקציב המדובר?
  12. O

    עזרה בהתאמת מגבר לרמקולים

    בשמחה. בתמונה שצרפת עכשיו מצוינת רגישות של 90DB, ז"א הרמקול לא צריך הרבה כח כדי לנגן חזק. זה בצירוף עכבה 8 אוהם מרמז שאין לך מה לחפש מגברים חזקים אלא איכותיים. אגב עוצמה מודדים לפי ערוץ, ז"א המגבר שניסית הוא של 50 וואט, וזו עוצמה שאמורה להספיק. קשה להמליץ, השאלה מה חסר לך ומה אתה אוהב ומה...
  13. O

    עזרה בהתאמת מגבר לרמקולים

    הי המספר 150 וואט זה ההספק המקסימלי שרמקול אחד יכול לקבל. עוצמה של מגבר מודדים גם לפי ערוץ בודד. אין צורך שהמגבר יהיה בעל הספק כזה, זה תלוי בכמה חזק אתה שומע. הדרישות מהמגבר תלויות ברגישות של הרמקול (לא מצאתי אצלך, אני מניח רגישות בינונית) , בעוצמה ששומעים ובעכבה (התנגדות) של הרמקולים, כשככל...
  14. O

    איזו חוליה בשרשרת אודיו משפיעה ביותר על איכות תוצאת הביצועים.

    הרכיב האחרון שהחלפתי תמיד נראה לי בעל ההשפעה הכי גדולה.
  15. O

    רמקולים זן אקוסטיק

    דאק טוב לא יזיק, אבל לפי מה שאתה מספר אני לא בטוח שהבעיה היא גיין. הייתי מנסה, עדיין בלי רכישה, מגבר או שניים אחרים, בעדיפות יותר חזקים.
  16. O

    רמקולים זן אקוסטיק

    תסביר למה אתה מתכוון - ששומעים חלש מדי גם כשמגבירים? או משהו אחר?
  17. O

    בעיה זרם חשמלי שזולג מהXLR - אשמח לעזרה!

    מסוכן. אתה חוטף מכות חשמל, זה הרבה יותר רציני מאשר אודיו. למה המפסק פחת לא קופץ? ואיך מגיעה פאזה ל xlr? אל תוותר על השאלות האלה. יום אחד יתגנב לך ילד או תשכח מזה ותתחשמל.
  18. O

    תקלת עומס VirtualDJ - המחשב בעומס, מה עושים??

    כרטיס מסך חזק עוזר בחישובים ומקל על הליבות של המחשב, בלי קשר לתצוגה על המסך. לדוגמה חישובי AI קורים בדכ על כרטיסים גראפיים.
  19. O

    Roon+Tidal vs Tidal connect

    ל roon יש אפשרויות של dsp זא טיפול בבעיות חדר וכד'. יש גם אפשריות של resample וכו', אבל זה בקטנה, וגם קיים בחלק מהסטרימרים. פרט לכך אני לא חושב שיהיה שיפור. רוב משתמשי רון בחרו בו בגלל ממשק וכד'. למרות שלדעתי טיידאל פשוט ודי נוח, וגם מאפשר caching. איזה סטרימר קנית?
  20. O

    התחדשתי במגבר Kondo

    פששש תיאור מעורר תיאבון לחלוטין. ארט דאדלי שפך ניטים על המגברים האלה וחיים בחור ככ נחמד, קצת נחת בימים האלה.

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור