אתה רק מנסה להדיר אותו, כתחליף להתיחסות ענינית. בעיני (הרגישות מדי, יאמרו רבים) זה לא יפה בכלל.
אם אתה לא יודע להגדיר, אל תשתמש בזה כנימוק
הנקודה היא שהוא מוטה ביג-טיים, לא שהוא חסר ידע. זה שההגשה שלו מלאת חן ואין בה שלילה - זה בהחלט לזכותו
:)
ברור, אבל הברנש לא נתלה בפרס הנובל, אלא אתה...